2015-03-06, 16:33
Medlem
creepyones avatar
Kom inget idag med posten heller tyvärr så blir en nykter helg har dock varit i kontakt med kundsupport på RCkems och dom va väldigt trevliga och snabba på att svara skulle få en reship så hoppas att det anländer på måndag.

Riktigt bra kundbemötande även fast jag inte fått min order så får shopen en gröning av mig inget som verkar konstig där tummen upp!
Citera
2015-03-06, 21:21
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Ja det är lätt hänt. Den där skjutsen man får av en vettig CS substans vill man ju gärna känna mer ofta än sällan... Och ibland blir det som du skriver "gasen i botten-mentalitet". Gäller bara att veta vart man ska sätta foten för att bromsa innan man blir pundarlömsk. Hm 4-bmc har väl främst seretonerg verkan? 3-cmc är rätt tjackigt, som 3-mmc ungefär fast sämre.

Absolut, det kan man lugnt säga. Det går åt helvete fortare än man tror, helt enkelt.

Det stämmer det du säger, 4-BMC är främst serotonerg och ger vid åtminstone större doseringar ett rus vilket efterliknar effekten av MDMA. Ingen särskild speed, utan mestadels ett omfattande välmående i lugnt tempo. 3-CMC har, och kommer jag förmodligen aldrig få erfarenhet utav, men fått uppfattningen om att den besitter en mer dopaminerg sida om än med viss serotonerg sådan om det stämmer att den är så pass lik 3-MMC.

Men fan alltså, jag blir sugen på denna substans med tanke på dessa likheter med 3-MMC som beskrivs. Förmodligen håller jag mig ifrån det, men det vore helt klart en angenäm upplevelse att segla på dessa moln igen.
Senast redigerad av Presentpapper 2015-03-06 kl. 21:54.
Citera
2015-03-08, 12:11
Medlem
Apatikers avatar
Funkar klockrent 4-cmc kört på denna många gånger. Går väl åt lite väl mkt om man kör ett 2 dagars race behövs minst en 5a. Varit grymt beroende av 3-mmc körde dagligen hela förra sommaren gick runt en 5a om dagen på det. Dock blir det ren jävla vätske o näringsbrist på både 3mmc o 4mmc svartnar runt ögonen mm skillnaden på 3mmc o 4cmc är att 3an slår längre i snoken och fett hårdare i bomb har en stenhård glädjekick och känsla som sen när den pang går ur från ingenstans blir humöret det sämsta, sen har den extrem abstinens. medans 4cmc slår direkt i snoken stenhårt men kortare och ger en mer mdma liknande effekt i bomb, dock har 4cmc ett riktigt skönt efter flum nästan ingen abstinens alls

minimun snok mängd brukar va mellan 250-300 mg och bomb runt 400 mg. Har varit med folk som kör ofta och dessa pinsamma 25 mg -100 mg linor och säger att dom mår toppen sen får man dom att testa en riktig lina 250-300 mg då jävlar får man höra att är det så här det slår shit är det så här det ska kännas fuck va bra ja mår mm folk kör alldeles för små och kan aldrig uppnå full effekt av dessa mmc droger sen ska man va försiktig med andra rc droger där det bara behövs 10 mg för full kick. 1 g av 3-mmc i 800 mg bomb 40 min senare 200 mg näsa sen fick jag uppleva den extrema effekt den har.. Aldrig mått så bra i hela mitt liv dock fastna man i 5 tim och tvångs misshandla kuken haha,,
4-cmc är nice pga den snabba kicken vid snok intag men den totalt knullar näsan det blir tvär stopp o massa jävla slem så om man ska köra på denna så ska man se till o snyta sig rejält efter ett tag och sen använda näspray mot nästäppa inte mot rinnsnuva utan bara nästäppa. detta är ifall man vill fortsätta dra i snoken under hela natten. 3cmc kan ja inte tänka mig vara något bra då 4cmc är helt okej men inte BRA sen beror det på vart d kommer ifrån har kört så många olika batches av 3mmc och vissa har varit rent skit andra livsfarligt bra. vissa funkar inte i näsan men dödar i bomb andra funkar inte i bomb men kickar utav helvete i näsan varjegång och vissa har bah varit skit vi får se hur 3cmc är när nån får in det, aromer hade visst sitt påväg även 2mmc va på väg men inte sett nånting om det ännu,
Citera
2015-03-08, 17:27
Medlem
Hur står sig denna mot 3-FPM?
Citera
2015-03-08, 18:32
Medlem
Halmgriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hero.
Hur står sig denna mot 3-FPM?

Lite dyrare men 100 gånger så kul. Efter att ha förbrukat typ 2 gram 3-fpm över lite tid så känner man sig färdig med den substansen, men efter 2 gram 3-cmc så är man fortfarande nyförälskad.
Citera
2015-03-08, 23:13
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Halmgris
Lite dyrare men 100 gånger så kul. Efter att ha förbrukat typ 2 gram 3-fpm över lite tid så känner man sig färdig med den substansen, men efter 2 gram 3-cmc så är man fortfarande nyförälskad.

Ungefär så jag också skulle beskriva det
Citera
2015-03-09, 09:06
Medlem
Är det bara jag som blir hungrig som fan av den här? Nästan munchies klass på det hela ta mig fan.
Citera
2015-03-09, 09:43
Medlem
Haha säger du det. Under ruset får jag ingen hungerkänsla överhuvud, tycker faktiskt det är småjobbigt att äta då, men efter ett par timmar när ruset väl börjar släppa kan jag äta, en pizza gick ner utan problem igår kväll.
Citera
2015-03-09, 16:11
Medlem
Fungerar denna att använda utan benso till hands? Tänker mestadels på sömn tillika eventuell avtändning.
Citera
2015-03-09, 16:15
Medlem
creepyones avatar
idag kom mitt på brevlådan stor cred till RCkems som reshipa samt att dom va jävligt trevliga att ha och göra med snabbt svar på supporten också får se om denna är nått att hänga i granen
Citera
2015-03-09, 17:42
Medlem
mittbehovs avatar
Underbar substans, liknar 3-mmc väldigt mycket! Fina kristaller från rckemi******.se
Citera
2015-03-09, 18:30
Medlem
WeAreAlls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mittbehov
Underbar substans, liknar 3-mmc väldigt mycket! Fina kristaller från rckemi******.se

Kan du utveckla lite? Dosering osv.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in