2015-03-05, 18:31
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CristDaFist
Lät ju inte fel förutom att din snorre tog skada heheh. Tar kanske ikväll redan för är förskyld nu också suck.

Ae det var nice. Minus snorren så klart.. men så går det.. 1000 flikar uppe med olika porrklipp, man måste hitta det perfekta klippet helt enkelt.. och då får det ta den tid det tar helt enkelt

Nu slank visst 250mg upp i borrarna.. svårt att låta bli. Jag visste att jag skulle tycka om den här för mycket redan första gången jag prövade den.

Ett tips om ni som jag knarkar ensam ibland på stimms som den här, dra på skön valfri musik och in på "laidback" forumet på flashback.. Låt fingrarna gå loss
Senast redigerad av svampsson 2015-03-05 kl. 18:37.
Citera
2015-03-05, 20:08
Medlem
svampssons avatar
Någon som kan rekomendera bra dosering gällande bomb?
Citera
2015-03-06, 00:50
Medlem
CristDaFists avatar
Ok då vart jag färdig med mitt sample. Antingen var det mindre än 0.5 eller så va de nåt annat lurt för jag fick typ ingen effekt alls Kände ibland att Nu nu händer det nåt men så försvann det efter 5 minuter. Blev endast pigg och lite välmående. Tog 2 bomber o 2 eller 3 linor

Edit. Det var gött att ta en promenad iaf hege. Fick inte stora pupiller så va inte nojjig att gå bland folk en stund i det fina vädret. Får se om man testar igen en annan gång. Mvh
Senast redigerad av CristDaFist 2015-03-06 kl. 01:02.
Citera
2015-03-06, 01:16
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
Någon som kan rekomendera bra dosering gällande bomb?
I efterhand, nu har jag dock ingen våg men första bomben 200mg minst iaf.mvh
Citera
2015-03-06, 02:19
Medlem
svampssons avatar
Citat:
I efterhand, nu har jag dock ingen våg men första bomben 200mg minst iaf.mvh

Efter lite forskning i ämnet måste jag säga att jag föredrar näsa istället för bomb.
Citera
2015-03-06, 02:22
Medlem
CristDaFists avatar
Citat:
Efter lite forskning i ämnet måste jag säga att jag föredrar näsa istället för bomb.

Ja det kan ju vara nåt. Har som Vana att alltid bomba först hehe. Sved som fan men försvann efter nån minut.
Citera
2015-03-06, 02:27
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ja det kan ju vara nåt. Har som Vana att alltid bomba först hehe. Sved som fan men försvann efter nån minut.

Slår dock inte sveda på 3-flouro...nånting.. Värsta jag varit med om, slog till och med 4-cmc imo, och då säger det en del.

oroar mig lite att den här känns så jävla ofarlig mot mitt huvud och kropp.. so far.. har ändå brukat upp 1,5g totalt sen i tisdags. Är väl kanske inga direkta mängder att snacka om, jag vet faktiskt inte. Ingen överdriven hjärtfrekvens mer än lite över det normala vilket jag räknade med. Ingen huvudvärk, ingen direkt baksmälla. Går att äta på.. Aja, får se framöver. Helgen blir lugn iaf.
Senast redigerad av svampsson 2015-03-06 kl. 02:33.
Citera
2015-03-06, 02:44
Medlem
Presentpappers avatar
Ursäktar om frågan redan diskuterats, lat som jag är nu innan läggdags. Men hur som helst, hur ställer sig denna gentemot 4-CMC gällande risken för skador osv? 4-CMC körde jag själv totalt 500mg utav och hoppas detta inte ska ge mig skavanker i hjärnkontoret.

Är inte särskilt intresserad av att testa substansen i fråga, men just hur den står till skillnad mot 4-CMC och helt enkelt är ett nyttigare alternativ.

Segla lugnt där ute! Ta hand om er.
Citera
2015-03-06, 02:54
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Ursäktar om frågan redan diskuterats, lat som jag är nu innan läggdags. Men hur som helst, hur ställer sig denna gentemot 4-CMC gällande risken för skador osv? 4-CMC körde jag själv totalt 500mg utav och hoppas detta inte ska ge mig skavanker i hjärnkontoret.

Är inte särskilt intresserad av att testa substansen i fråga, men just hur den står till skillnad mot 4-CMC och helt enkelt är ett nyttigare alternativ.

Segla lugnt där ute! Ta hand om er.

Det vill jag med gärna veta då jag körde säkert 10g 4-cmc allt som allt. Lär väl få Parkinson och Alzheimers om 5 år eller något. Jag ska väl inte uttala mig egentligen då jag varken kan kemi ö.h.t. Men den här känns mycket snällare mot kroppen och knoppen, spontant alltså. Den har inte funnits ute länge än
Citera
2015-03-06, 03:17
Medlem
Presentpappers avatar
Citat:
Det vill jag med gärna veta då jag körde säkert 10g 4-cmc allt som allt. Lär väl få Parkinson och Alzheimers om 5 år eller något. Jag ska väl inte uttala mig egentligen då jag varken kan kemi ö.h.t. Men den här känns mycket snällare mot kroppen och knoppen, spontant alltså. Den har inte funnits ute länge än

Tyvärr hade jag också en period av gasen i botten-mentalitet, vilket resuterade i omkring 15g 3-MMC. Annars tycker jag mig ändå inte kört på alldeles för friskt, men visst är det en risk man tar. Så är det.

Ont: Hoppas 3-CMC är av en sundare karaktär så inte allt för många trillar dit på tråkigheter på grund av den, annars fungerar väl 4-BMC? Äh, allt är ju såklart väldigt onyttigt i längden oavsett. Segla lugnt, som sagt.
Citera
2015-03-06, 03:42
Medlem
svampssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Presentpapper
Tyvärr hade jag också en period av gasen i botten-mentalitet, vilket resuterade i omkring 15g 3-MMC. Annars tycker jag mig ändå inte kört på alldeles för friskt, men visst är det en risk man tar. Så är det.

Ont: Hoppas 3-CMC är av en sundare karaktär så inte allt för många trillar dit på tråkigheter på grund av den, annars fungerar väl 4-BMC? Äh, allt är ju såklart väldigt onyttigt i längden oavsett. Segla lugnt, som sagt.

Ja det är lätt hänt. Den där skjutsen man får av en vettig CS substans vill man ju gärna känna mer ofta än sällan... Och ibland blir det som du skriver "gasen i botten-mentalitet". Gäller bara att veta vart man ska sätta foten för att bromsa innan man blir pundarlömsk. Hm 4-bmc har väl främst seretonerg verkan? 3-cmc är rätt tjackigt, som 3-mmc ungefär fast sämre.
Citera
2015-03-06, 11:54
Medlem
Jag tycker absolut bomberna slår till bättre på 3-cmc:n! Ja brukar börja kvällen med snortar, när man umgås med polare och ibland går ut på puben. efter stängning, på efterfester eller om jag kommit hem själv slänger jag i mig en eller fler bomber och då fyfaan va det boostar på. Man ska iof ha ett par gram på lager så man inte behöver oroa sig över att snåla att det ska ta slut... Tycker faktiskt det är skönt att den inte är lika tjackig som 3-mmc:n när man bara vill koppla av och flyta iväg.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in