2015-03-07, 10:36
Medlem
BadassRolfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skogstobbe
nu spelar inte jag jättemycket, men har inte upplevt något lagg än, ligger mellan 24-40ms lite olika, men tycker de funkar, dock fick jag två st dc igår precis som hela servern verkat få.

sen tycker jag det suger att flashback guilden verkar va så seriös, eget forum å ett krav för å joina å skriva en ansökan, wtf.. vem orkar , de är ett spel

Tar typ 2 minuter att ansöka och jag skulle gissa att det är för att sortera bort idioterna...
Utöver det så tycker jag inte den är speciellt seriös alls, mer en skön casual stämning

Började igår och the addiction has returned
Citera
2015-03-07, 10:45
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
nu spelar inte jag jättemycket, men har inte upplevt något lagg än, ligger mellan 24-40ms lite olika, men tycker de funkar, dock fick jag två st dc igår precis som hela servern verkat få.

sen tycker jag det suger att flashback guilden verkar va så seriös, eget forum å ett krav för å joina å skriva en ansökan, wtf.. vem orkar , de är ett spel
Anledningen för det är inte för att vara jävliga utan för att sortera bort de värsta trollen då vi har nästan 300 members och får ca 10 stycken per dag.
Bara för att vi gör det så är vi inte superseriösa... skulle säga att vi är riktigt laid back faktiskt.

Hur ska du orka ta 60 om du inte kan ta dig 5 min o skriva en application?
Senast redigerad av Desertwalker 2015-03-07 kl. 10:49.
Citera
2015-03-07, 14:14
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Citat:

"Det är ett spel" är inget argument för att inte skriva en ansökan. Funkar så i dom flesta guilds.

Själv kommer jag inte joina Flashback-guilden av andra skäl.
Citera
2015-03-07, 14:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarkommunist
Själv tycker jag att det är laggigt och jävligt. Varit en hel del serverkraschar senaste två dygnen också, men det ska tydligen vara löst nu.

I övrigt har jag inga klagomål alls. Såhär kul i ett spel har jag inte haft på länge.

Laggigt? Knappast. Servern flyter på oerhört bra, med tanke på omständigheterna
Citera
2015-03-07, 15:08
Medlem
Skogstobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Desertwalker
Anledningen för det är inte för att vara jävliga utan för att sortera bort de värsta trollen då vi har nästan 300 members och får ca 10 stycken per dag.
Bara för att vi gör det så är vi inte superseriösa... skulle säga att vi är riktigt laid back faktiskt.

Hur ska du orka ta 60 om du inte kan ta dig 5 min o skriva en application?
Levla till 60 är roligt? de är ju inte anstängade, skriva en ansökan för en hemsida som jag aldrig mer kommer besöka känns bara meningslöst. men nu kom jag in i guilden innan detta blev ett krav, får väl se om man blir sparkad för man inte har gjort ett konto där än men, om så blir fallet så får det bli så
Citera
2015-03-07, 15:30
Medlem
Jaurs avatar
Började lite smått igår kväll. Hur ser det ut med folk utanför startzonerna, kring level 12+? Lika mycket?
Citera
2015-03-07, 15:49
Medlem
Skogstobbes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jaur
Började lite smått igår kväll. Hur ser det ut med folk utanför startzonerna, kring level 12+? Lika mycket?
Jag tycker de är lugnare nu än för en vecka sen iaf, men är ju fortfarande mycket folk där man gör quest men hamnar man i en grupp så äre rätt skönt
Citera
2015-03-07, 16:24
Medlem
Desertwalkers avatar
Citat:
Levla till 60 är roligt? de är ju inte anstängade, skriva en ansökan för en hemsida som jag aldrig mer kommer besöka känns bara meningslöst. men nu kom jag in i guilden innan detta blev ett krav, får väl se om man blir sparkad för man inte har gjort ett konto där än men, om så blir fallet så får det bli så
Så det är inte roligt att försöka få lite community känsla? Prata om allt ifrån specs till guild events, professions och annat?

Förstår mig verkligen inte på er som inte orkar ens besöka hemsidan. Varför inte gå med i en annan guild då om ni inte trivs? Eller är ni bara otroligt lata som människor?
Senast redigerad av Desertwalker 2015-03-07 kl. 16:53.
Citera
2015-03-07, 17:43
Medlem
Biqquss avatar
Vilken server lirar ni från flashback på och hur lång tid skulle ni uppskatta att det tar för att dinga 60?
Citera
2015-03-07, 19:22
Medlem
Kaviarkommunists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biqqus
Vilken server lirar ni från flashback på och hur lång tid skulle ni uppskatta att det tar för att dinga 60?

https://en.nostalrius.org/

Hur snabbt det går är högst individuellt, men det är verkligen inte samma sak som retail. Bara level 1-8 tar drygt 3 timmar.
Citera
2015-03-07, 19:46
Bannlyst
Tjenare, tänkte testa på Nostalrius servern, och tänkte höra vilken sida dem flesta spelar på här inne.
Citera
2015-03-07, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kaviarkommunist
https://en.nostalrius.org/

Hur snabbt det går är högst individuellt, men det är verkligen inte samma sak som retail. Bara level 1-8 tar drygt 3 timmar.
Går rätt snabbt som Tauren nu. Tog level 10 på drygt 1 timme.

Release var hemskt. Level 4 undead på 3.5 timme.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in