Citat:
Jo men hur ska han veta vad du håller på med? Tycker att man i första hand ska köra. Det skadar inte att vända om man missar sin korsning om man nu vet att personen bakom inte kommer förbi. Eller bara släppa förbi personen.
Men annars sitter såklart inte lite tålamod och förståelse helt fel ibland
Men annars sitter såklart inte lite tålamod och förståelse helt fel ibland

Citat:
Tycker mer du klagade på att jag stör mig på de som kör sakta, även om så inte riktigt var fallet eller relevant i diskussionen.Jag vill säga emot dig eftersom du i denna tråd argumenterar mot den som har samma åsikt som mig. Eftersom denna tråd handlar om vad man irriterar sig på så håller jag mig till topic. Eftersom jag inte irriterar mig på de som kör sakta så förutsätter jag att opponenten har en annan åsikt.
Det är vad som gör ett forum bra.
Tur att tråden inte heter, Vad vi irriterar oss på på Flashback. För då hade du skrivit om mig nu
Men åter till topic.
Var återigen i Gbg. Innan jag åkte hem behövde jag tanka och körde rakt fram till ST1 i stället för att svänga upp på RV40. Det kostade 22kr för att köra 300m. Efter tankningen så hade de asen satt upp en station till för att ta miljöavgift när jag åkte ut ur stan.
Jag hoppas räkningen kommer till gamal ägaren av bilen. Annars så blev detta den dyraste etanol jag köpt.
Det är vad som gör ett forum bra.
Tur att tråden inte heter, Vad vi irriterar oss på på Flashback. För då hade du skrivit om mig nu
Men åter till topic.
Var återigen i Gbg. Innan jag åkte hem behövde jag tanka och körde rakt fram till ST1 i stället för att svänga upp på RV40. Det kostade 22kr för att köra 300m. Efter tankningen så hade de asen satt upp en station till för att ta miljöavgift när jag åkte ut ur stan.
Jag hoppas räkningen kommer till gamal ägaren av bilen. Annars så blev detta den dyraste etanol jag köpt.
Lyckligtvis finns det en regel som heter "flerpassageregeln" i Göteborg, så det kanske inte blir så dyrt för dig trots allt (http://www.transportstyrelsen.se/sv/vagtrafik/Trangselskatt/Trangselskatt-i-goteborg/Tider-och-belopp-i-Goteborg/ ):
Citat:
Utan den hade jag själv samlat ganska höga belopp
Flerpassageregeln innebär att en bil som passerar flera betalstationer inom 60 minuter bara beskattas en gång. Det belopp som då ska betalas är det högsta beloppet av de passagerna.