2015-02-25, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Vem är/var agenten?

Anders Carlsson

http://www.expressen.se/sport/fotboll/allsvenskan/aiks-vd-batan-ska-stangas-av-batan-min-agent-lurade-mig-agenten-jag-ar-bes/

Från artikeln:
Batan skriver väl på för Hammarby nästa vecka. Inget förvånar mig längre när det gäller den mannen. Carlsson är besviken och ser nu deras affärer som avslutade - "men jag kommer att kräva min procent på de affärer Batan gör så länge vi har ett kontrakt". - Både Stefan och hans far var noga med att läsa igenom avtalet innan de skrev på. Sedan kramade Stefan om flera av AIK-ledarna av ren lycka.

Det slutade med att Batan fick betala pengar till Anders Carlsson, verkar som att det var få som trodde på den historien.
Senast redigerad av The_dude2 2015-02-25 kl. 17:31.
Citera
2015-02-25, 18:26
Moderator
easy_dans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av The_dude2
Det slutade med att Batan fick betala pengar till Anders Carlsson, verkar som att det var få som trodde på den historien.

Fast Carlsson fick pengar från Batan för något mellan dessa två, inte huruvida vem folk trodde på. Hade varit en annan sak om aik drivit ärendet juridiskt men man la väl ner det.

Att Batan upprör gnagare 10 år senare är bara en bonus.
Citera
2015-02-25, 18:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av easy_dan
Fast Carlsson fick pengar från Batan för något mellan dessa två, inte huruvida vem folk trodde på. Hade varit en annan sak om aik drivit ärendet juridiskt men man la väl ner det.

Att Batan upprör gnagare 10 år senare är bara en bonus.

Nu blev jag mest upprörd på att någon kunde tro på den väldigt svaga bortförklaringen.

Upprörd eller inte så kommer Batan att buas ut till den dagen han slutar spela fotboll.
Citera
2015-02-26, 09:27
Avslutad
Gällande Batan och Silverholts skador så lät det på Nanne som att dom var tveksamma till spel mot Landskrona på Söndag. Det låter ju onekligen som att dom båda mycket väl kan vara tillbaka till derbyt mot Aik.
Citera
2015-02-26, 11:15
Medlem
needAlifes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av se_där...
Gällande Batan och Silverholts skador så lät det på Nanne som att dom var tveksamma till spel mot Landskrona på Söndag. Det låter ju onekligen som att dom båda mycket väl kan vara tillbaka till derbyt mot Aik.
Ja det får vi ju verkligen hoppas, det kommer behövas. Vad ska vi annars lira med på ytterbackarna? Birkir naturligtvis men sedan? Solli?
Citera
2015-02-26, 14:22
Medlem
Jontalinens avatar
Batan "skadad" igen, otippat. Såg livrädd ut första och sista gången han mötte oss.
Citera
2015-02-26, 16:34
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Batan "skadad" igen, otippat. Såg livrädd ut första och sista gången han mötte oss.
På Nanne lät det som att det var en kamp mot klockan för matchen mot Landskrona, så ni behöver nog inte vara "oroliga"
Citera
2015-02-26, 20:42
Medlem
Vet någon hur läget ser ut för Marko Mitrovic? Har inte varit någon nyhet om honom sedan han bröt sitt kontrakt i augusti.

Hur bra är han? Finns det några klubbar i allsvenskan som är intresserade eller iallafall skulle passa han bra tro?

Har själv ingen riktig koll på hur bra han är...
Citera
2015-03-02, 11:18
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Jag kastade mig på uppvärmningen och fingret fastnade i konstgräset när resten av handen
fortsatte, säger Pär Hansson, till Aftonbladet.

Stackars Pär och HIF. Jag har aldrig hört talas om att balkongmattan har orsakat någon sådan här skada tidigare, har ni?
Citera
2015-03-02, 11:20
Medlem
osynliga handen ‏@osynligahanden 8m8 minutes ago
Minus 10 mkr för IFK Göteborg blev det. Kostnader fotbollens elitrtrupp upp från 44mkr 2013 till 58mkr 2014.

Ouch

´http://www.ifkgoteborg.se/Documents/PDF/Verksamhetsberattelser/Verksamhetsberattelse-2014.pdf

13,5 miljoner kvar i eget kapital
Senast redigerad av The_dude2 2015-03-02 kl. 11:28.
Citera
2015-03-02, 21:14
Medlem
Disco har sagt sitt, så här blir det (inte)
1. Elfsborg
2. Malmö
3. Gnaget
...
Åtvid kvalar
Gefle och Falkenberg åker ur.

Båda nykomlingarna klarar sig kvar och slipper tom kvala.
http://bloggar.expressen.se/kristoffersson/2015/03/allsvenskt-tips-elfsborg-joggar-hem-guldet/
Citera
2015-03-02, 21:23
Medlem
Petterrors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Båda nykomlingarna klarar sig kvar och slipper tom kvala.
Typ som förra året då?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in