2015-03-01, 21:08
Medlem
CrimsonIdols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Gina har sålt sin själ till Djävulen och Illuminati och det har vi nu sett beviset på på hennes instagram. Inte bara med bilden Horus öga på fingret utan allting va hon postar har en koppling till satanism.

Tänkte först att det här är trollning av ganska låg kvalitet.
Sen ögnade jag igenom din posthistorik lite och nu tycker jag faktiskt lite synd om dig.
Salig blandning av Gud=utomjording, konspirationsteorier, paranormala fenomen och vem som sålt sig till djävulen. Allt skrivet med ett naivt och dåligt språk.
Citera
2015-03-01, 21:25
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CrimsonIdol
Tänkte först att det här är trollning av ganska låg kvalitet.
Sen ögnade jag igenom din posthistorik lite och nu tycker jag faktiskt lite synd om dig.
Salig blandning av Gud=utomjording, konspirationsteorier, paranormala fenomen och vem som sålt sig till djävulen. Allt skrivet med ett naivt och dåligt språk.

Och det kom du fram till. Men vad har detta med Gina att göra med? Och näee jag håller inte på och trollar. Inte min grej. Och varför ska man blunda om man ser nåt? Varför ska man vara som alla andra jämt? Och sen nu om det är en.. Salig blandning av Gud=utomjording, konspirationsteorier, paranormala fenomen och vem som sålt sig till djävulen. vad gör det? Vad sägs om jag nu tror att Gina sålt sin själ till djävulen för sin framgång? Men sen om hon har gjort det så får hon väl göra det. Det va ju inte det som va ens grejen med det hela.
Citera
2015-03-01, 21:58
Medlem
Finns det någon annan svensk som fått vara programledare för så många stora program som Gina dom senaste åren? Känns som hon kom från ingenstans och får leda allt nu.
Citera
2015-03-01, 22:10
Medlem
kanelipullas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av verbet
Finns det någon annan svensk som fått vara programledare för så många stora program som Gina dom senaste åren? Känns som hon kom från ingenstans och får leda allt nu.

Visst är det lite underligt?
Citera
2015-03-15, 11:10
Medlem
Insomfornis avatar
Vem har hon legat med?
Citera
2015-03-19, 22:12
Medlem
Lugosis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sankara
Gina Dirawi har haft en spikrak karriär sedan 2009. Hon är otroligt duktig, speciellt om man beaktar att hon är blott 22 (!) år gammal. Bara att säga lycka till, hon har börjat bra.

Tror ni man får vara med i Radiohjälpen, leda Melodifestivalen (nästan x2, ledde timman före tidigare i vår) bli årets kvinnliga programledare två år i rad, vara högaktuell för att ta över Allsång på Skansen mm, mm, bara på grund av ett libanesiskt ursprung?

Hon är född i Sundsvall förövrigt, det vad jag vet inte i Libanon. Att hon har föräldrar som eventuellt är invandrare gör henne dock inte till Libanes
Citera
2015-03-19, 22:14
Medlem
Retmas avatar
Tycker hon var gullig som tog i trä hos Alex Schulman.
Citera
2015-03-21, 21:33
Medlem
VWazzs avatar
Sluta diskutera hennes storhet eller icke storhet. Fan bryr sig. Vill mest veta vem som knullat henne? Finns det en chans att hennes fitta fortfarande är orörd? Vad tror ni?
Citera
2015-03-21, 22:33
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VWazz
Sluta diskutera hennes storhet eller icke storhet. Fan bryr sig. Vill mest veta vem som knullat henne? Finns det en chans att hennes fitta fortfarande är orörd? Vad tror ni?

Knappast, säkert minst 10 killar som varit mellan hennes ben och nosat, och hon är garanterat vaxad/helrakad och luktar parfym där
Citera
2015-03-21, 22:56
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:

Hon är ung = check one. Hon är en hon = check two. Hon är invandrare = check three...
Citera
2015-03-21, 22:59
Medlem
think2acts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Knappast, säkert minst 10 killar som varit mellan hennes ben och nosat, och hon är garanterat vaxad/helrakad och luktar parfym där

Enligt rykten så ska hon gilla svart kuk. Vet inte vad han heter men ska vara någon som håller på med mode han har även synts till på Se O Hör eller hänt extra eller vad det heter iaf.
Citera
2015-03-22, 11:50
Medlem
Moltas666s avatar
Citat:

Ett av de mest meningslösa program som sänts är Ginas program om familjens hemland Libanon. Noll informationsvärde och kunde möjligtvis intressera Gina själv + några av hennes närmsta släktingar.

Nej, Gina har redan passerat sin egen kompetensnivå.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in