Citat:
Ursprungligen postat av
HälsingeBocken
Symbolen är "Horus öga", en fornegyptisk symbol som brukade användas som amulett.
Varför tycker du att den har med satan och illuminati att göra?
Just det jaa.. "Horus öga", en fornegyptisk symbol!! Och vad brukar man koppla den till.. juu till Illuminati bland annat!! Så.. gå och läs på lite innan du säger nåt!