Ett tag så trodde jag att det var jag som hade missat något. Jag har ju trots allt bara sett henne några korta stunder. Antingen så har jag bytt kanal, eller helt enkelt slagit av teven när jag råkat se henne. Jag blir ju arg när jag ser henne. Omogen norrländska!
Men det måste ju bero på något. Det är ju omöjligt att göra karriär med den där attityden. "Hej jag kommer från Sundsvall och spelar barnsligt överlägsen."
Men då får du ta hand om melodifestivalen så att du kommer att tro att du verkligen är överlägsen!
Så går det inte till, det måste bero på något