Citat:
Ursprungligen postat av
Aggen
Hallelujah, någon som har lite ordning på torpet.
Och varför åkte dom upp med ett juniorlag? Löven och Karlskoga förlorade , hade Mora vunnit med ett par mål kunde dom blivit 5:a till och med och fått 3 hemmamatcher.
Kanske deras arena bekymer som ställde till,men dom kunde väl spelat hemma ,borta,borta ,hemma ,hemma då.