Citat:
Ursprungligen postat av
lugna ner dig
Garanterat inte.
Citat:
Ursprungligen postat av
asdyao
Fast om man vill tro beeradvocate/ratebeer så ligger åbro 7,3 och nämnda öl ungefär lika bra (dåligt) till. Om du sedan vill tro att Bengt och Steffo är bättre att lyssna på än två av nätets största communities för ölälskare är givetvis upp till dig.
Citat:
Ursprungligen postat av
turdalizer
Hahaha, gör fan inte bort dig.
Båda dom två har gång på gång PÅ GÅNG i Nyhetsmorgon visat att deras kunskap om och kring öl är väldigt begränsad.
Dom kan säkert mycket om vin och sprit, men öl, nope, dom är ganska lost där.
Feadog har bättre koll, det har du mitt ord på.
Citat:
Ursprungligen postat av
zepofan
När det gäller öl så är väl ingen av dem något att hänga i julgranen. Bengan kanske kan vin, men öl är han helt lost på om etiketten saknas på flaskorna han provar. Om jag minns rätt så har väl Steffo varit med i Mariestadsreklamen? Bara det säger väl en del om nivån på ölkunnandet.
Håller helt och hållet med.
Jag drack Desperados för första gången för ett par år sedan, på en pub i Dublin av alla ställen.
Öl smakar det ju inte särskilt mycket, men några svinkalla Desperados i en varm bastu är ganska okej faktiskt.
Fast samtidigt. Vilka är ni att bestämma bästa öl? Finsmakare?
om ni har missat något i livet så tycker inte alla om samma sak.
vanlig ljus öl, är den mest sålda i hela världen. Och det gäller majoriteten av allas egen,pappa,mamma,sysko,grannen,gräsklipparen. Alltså majoriteten av era familjer,vänner..?
Så att någon leker expert här. Är ju så långt borta..
jag förstår att ni inte gillar den här ölen,(om någon smakat den)
spelar ingen roll vilken användare ni anonyma hävdar är expert här.
zepofan. Du vet vad du pratar om. Men inget är hugget i sten som man säger.
Skål.