Citat:
Ursprungligen postat av
Clavius
Hittade en Westvleteren 12 i en liten vinbutik i Danmark för ett par dagar sedan för 130:-. Kände mig lagom nöjd över att få lägga vantarna på den kan jag ju säga!
Hur ska den drickas tycker ni? Lever den ens upp till hypen?
Visst är den bra, inget snack om den saken.
Och ja, den är överhypad när man kan hitta likvärdig öl till mycket billigare penning.
St. Bernardus Abt 12 för 32 SEK till exempel.