2015-02-27, 20:19
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Om du hör flygplanet flyger det för lågt för att kunna skapa spår efter sig.
Jag har sätt flygplan som släpper ut gas så man kan hör dom på marken, ganska vanligt.
Citera
2015-02-27, 20:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fatomata
Jag har sätt flygplan som släpper ut gas så man kan hör dom på marken, ganska vanligt.
Men bilar släpper ju ut samma saker som flygplan. Och de är fler.
Citera
2015-02-27, 20:34
Medlem
Citat:
Jag köpte munskyddet när jag på semester i japan, köpte i en butik där.

Jag vet inte vad för ämnen den skyddar mot direkt, men det mesta måste det vara då jag inte infallit i sjukdom

Låter ju jäkligt seriöst..... Att köpa munskydd för att skydda sig men inte vet vad munskyddet skyddar mot.....

Jag har aldrig använt munskydd i vardagen, har inte heller insjuknat in nåt, fast jag sett massor av flygplan lämna spår på himlen rakt över mig då jag bor där det flyger massor av flygplan. Har bott här i typ 30 år nu...
Citera
2015-02-27, 20:35
Medlem
Citat:
Alla flygplan flyger inte 10000 meter, Dessutom är chemtrailsen otroligt tungt gas som faller ner på jorden väldigt lätt och gör folk sjuka om dom andas in det.

Hur vet du att det skulle vara en otroligt tung gas, när du inte vet exakt vad det är....

Citat:
Jag vet det, för det fanns inga andra indikationer om något annan orsak, även läkaren hade sagt att det var chemtrails.

Det låter mest som att du har mer fantasi än en femåring.....
Citera
2015-02-27, 20:46
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Jag tror det är chemtrails, jag använder munskydd så fort jag ser röken från flygplanen, Jag vet fler som har fallit offer och dött långsamt död pga alla jäla chemtrials.
Jag har hört att illuminati säljer "munskydd" som drar åt sig kemikalierna.
Citera
2015-02-27, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Powerless1
Men bilar släpper ju ut samma saker som flygplan. Och de är fler.
Bilar har inte chemtrails
Citera
2015-02-27, 21:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Låter ju jäkligt seriöst..... Att köpa munskydd för att skydda sig men inte vet vad munskyddet skyddar mot.....

Jag har aldrig använt munskydd i vardagen, har inte heller insjuknat in nåt, fast jag sett massor av flygplan lämna spår på himlen rakt över mig då jag bor där det flyger massor av flygplan. Har bott här i typ 30 år nu...
Det är en långsam död man får, ungefär som cigratter man kan dö fast långsamt inte så snabbt helt enkelt.
Citera
2015-02-27, 21:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Jag har hört att illuminati säljer "munskydd" som drar åt sig kemikalierna.
Vart har du hört det? Jag har aldrig hört det. Men det är illuminati som ligger bakom chemtrails, dom vill minska populationen på jorden, det finns för mycket människor helt enkelt.
Citera
2015-02-27, 22:33
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Vart har du hört det? Jag har aldrig hört det. Men det är illuminati som ligger bakom chemtrails, dom vill minska populationen på jorden, det finns för mycket människor helt enkelt.
Har du inte hört det? Det har ju till och med spelats in flera filmer om det.
Ju fler som använder chemtrail-insugningsmaskerna desto fortare går minskningen av populationen.
Citera
2015-02-27, 23:46
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ConnyKlasson
Har du inte hört det? Det har ju till och med spelats in flera filmer om det.
Ju fler som använder chemtrail-insugningsmaskerna desto fortare går minskningen av populationen.
Nej jag har inte hört, tror du snackar massa gojja som vanligt
Citera
2015-02-28, 10:13
Medlem
madtops avatar
Citat:
Bilar har inte chemtrails

Flygplan har inte heller chemtrails.

Om du påstår att flygplan släpper ut chemtrails måste väl någon annan få påstå att bilar släpper ut kondenserat vatten? Speciellt med tanke på att det sista är sant men ditt påstående är falskt.
Citera
2015-02-28, 12:02
Medlem
ConnyKlassons avatar
Citat:
Nej jag har inte hört, tror du snackar massa gojja som vanligt
Jag tror att du snackar "gojja".

Här är bevis på hur farligt det är med en sådan chemtrail-insugningsmask som Illuminati säljer:
https://www.youtube.com/watch?v=Nt8UH8tU0Mo

Om du tror att det här är ett påhitt, varför skulle folk hitta på något sådant, tror du?
Att tjäna pengar, skulle kunna vara en anledning.
Tänk om folk tjänar pengar på att lura i foliehattar att chemtrails finns?

Om Illuminati chemtrailar oss är det logiskt att de försöker lura på oss masker som suger åt sig kemikalierna. Dessutom får de in pengar som kan finansiera fler chemtrails.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in