2018-08-04, 19:42
Medlem
Inte ett enda trail idag och inte ett enda flyg syntes!
Extremt märkligt och motsägelsefullt!

Jämför detta med hur det såg ut igår - hela himlen nedskitad! I värsta fall av metaller, nanopartiklar, bromider, svavelhexaflourider, bakterier, virus, mykoplasma och gud vet vad!

Om passagerarplan generellt flyger på vissa höjder - dag ut och dag in - hur kan det komma sig att man inte kan se ett enda plan eller trail vissa dagar såsom idag (dagen efter att himlen såg ut som ett inferno)?

Inga normala väderförändringar torde kunna förklara det ovannämnda! Det torde inte kunna skilja så mycket i väderomständigheter - på olika höjdspann - att inget enda plan/trail syns på en hel dag!
Citera
2018-08-04, 20:54
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Julma-O

Jag såg flera trails idag!!!
Samtliga kom från helt vanliga passagerarplan.

Citat:
Om passagerarplan generellt flyger på vissa höjder - dag ut och dag in - hur kan det komma sig att man inte kan se ett enda plan eller trail vissa dagar såsom idag (dagen efter att himlen såg ut som ett inferno)?

Det har vi försökt förklara ungeför 999 gånger. Väder varierar. Ibland är det varmt och torrt och ibland är det fuktigt och kallare. Är det varmt och torrt bildas inga k-strimmor.

Frågan är snarast varför du inte tar till dig de förklaringar du får.

Citat:
Inga normala väderförändringar torde kunna förklara det ovannämnda! Det torde inte kunna skilja så mycket i väderomständigheter - på olika höjdspann - att inget enda plan/trail syns på en hel dag!

Vad du på ett förvirrat sätt påstår är att det är onormalt att det vissa dagar är mulet och att det andra dagar är molnfritt.

Och det kan du få tro om du vill. Men du kan ju knappast förvänta dig att normalt fungerande människor tycker det är märkligt med omväxlande väder.

Ibland finns det moln och ibland är det klart väder. Vad du i din enfald tycker är märkligt är att det kan vara dimma en morgon men ingen dimma dagen efter. Din förklaring till detta blir att Illuminati åker omkring och släpper ut chem-dimma, min förklaring till dimman är fuktig och kall luft.
Senast redigerad av madtop 2018-08-04 kl. 21:05.
Citera
2018-08-04, 21:11
Medlem
madtops avatar
Citat:

Seriöst, vad är din förklaring till att det kan vara dimmigt en morgon men att det någon timme senare klarnar upp?
Citera
2018-08-04, 21:20
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:

Jämför detta med hur det såg ut igår - hela himlen nedskitad! I värsta fall av metaller, nanopartiklar, bromider, svavelhexaflourider, bakterier, virus, mykoplasma och gud vet vad!

Ja, chemtrailplanen befinner sig oftast på lägre höjd än passagerarplanen (därför de syns bättre), för att minimera risken för kollisioner.

Här har de skitat ned himlen under två dagar i rad, efter att det varit praktiskt taget helt chem-fritt i närmare 3 månader...

Och som jag nämnde för ett par dagar sedan, chemtrailande under sommaren sänker temperaturen, medan chemtrailande under vintern höjer temperaturen.

Julma-O, kommer du ihåg för ca 5 år sedan, då vi hade en varmare julafton än midsommarafton..
Senast redigerad av Död o återfödd 2018-08-04 kl. 21:26.
Citera
2018-08-04, 21:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Det har vi försökt förklara ungeför 999 gånger. Väder varierar. Ibland är det varmt och torrt och ibland är det fuktigt och kallare. Är det varmt och torrt bildas inga k-strimmor.

Ibland finns det moln och ibland är det klart väder. Vad du i din enfald tycker är märkligt är att det kan vara dimma en morgon men ingen dimma dagen efter.

Du kanske borde läsa lite noggrannare vad jag skriver istället för att fylla ditt inlägg med menlöst dravel.

Tror du på fullt allvar att det vanligtvis kan skilja såpass mycket i väderförhållanden - på ALLA TÄNKBARA OLIKA HÖJDSPANN - där passagerarplan flyger? Att det kan skilja så mycket att inte ett enda plan eller trail syns på en hel dag? När dagen före var raka motsatsen vad gäller synliga plan och trails.
Citera
2018-08-04, 21:44
Medlem
madtops avatar
Citat:
Du kanske borde läsa lite noggrannare vad jag skriver istället för att fylla ditt inlägg med menlöst dravel.

Tror du på fullt allvar att det vanligtvis kan skilja såpass mycket i väderförhållanden - på ALLA TÄNKBARA OLIKA HÖJDSPANN - där passagerarplan flyger? Att det kan skilja så mycket att inte ett enda plan eller trail syns på en hel dag? När dagen före var raka motsatsen vad gäller synliga plan och trails.

Jag tror inte, jag vet.

Vad är din förklaring till att det kan vara dimma en dag men inte dagen efter? Vad är din förklaring till att det kan vara dimma över en äng men inte vid kullen strax brevid?
Citera
2018-08-04, 21:55
Medlem
madtops avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd
Ja, chemtrailplanen befinner sig oftast på lägre höjd än passagerarplanen (därför de syns bättre), för att minimera risken för kollisioner.

Märkligt att jag aldrig lyckas få syn på dessa mytomspunna plan. De måste vara extremt ovanliga. De enda trail-plan jag lyckas få syn på är helt vanliga passagerarplan som flyger på 9-12 km höjd.

Varför tror du att så få lyckas se dessa plan? Jag har aktivt sökt efter dem i flera år men jag aldrig sett dem. Det kanske krävs en speciell mental läggning för att se dem?
Citera
2018-08-04, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Död o återfödd

Här har de skitat ned himlen under två dagar i rad, efter att det varit praktiskt taget helt chem-fritt i närmare 3 månader...

Och som jag nämnde för ett par dagar sedan, chemtrailande under sommaren sänker temperaturen, medan chemtrailande under vintern höjer temperaturen.

Julma-O, kommer du ihåg för ca 5 år sedan, då vi hade en varmare julafton än midsommarafton..

Aha! Så det är speciella chemtrailplan, inte vanliga passagerarplan som så många påstår? Hur ser dessa chemtrailplan ut? Har de emblem som vanliga passagerarplan eller har de kamouflage som militärflygplan? Är de lika stora som vanliga passagerarplan? Berätta! Jag är jättenyfiken och intresserad av att få veta mer om dessa flygplan!

By the way, ingen som svarar på Kostos inlägg angående mängden chem och logistiken som följer med detta? Jag har varken kunskap eller lusten att räkna på detta men en poäng verkar Kostos ha med sin uträkning.
Senast redigerad av Palkranen 2018-08-04 kl. 23:23.
Citera
2018-08-04, 23:50
Medlem
Död o återfödds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Palkranen
Aha! Så det är speciella chemtrailplan, inte vanliga passagerarplan som så många påstår? Hur ser dessa chemtrailplan ut? Har de emblem som vanliga passagerarplan eller har de kamouflage som militärflygplan? Är de lika stora som vanliga passagerarplan? Berätta! Jag är jättenyfiken och intresserad av att få veta mer om dessa flygplan!

By the way, ingen som svarar på Kostos inlägg angående mängden chem och logistiken som följer med detta? Jag har varken kunskap eller lusten att räkna på detta men en poäng verkar Kostos ha med sin uträkning.

Till att börja med, tackar dig, Palkranen för din nyfikenhet och stora intresse att få svar på vad chemtrailandet egentligen är för något, med tanke på att våra hårt kontrollerade MSM inte vill ta tag i detta...

Eftersom chemtrailandet är ett hemligt militärt NATO-projekt, så är det mycket svårt att finna information om projektet. Enligt insatta så började man systematiskt med chemtrailandet för ca 20 år sedan. Men det är först de senaste 5-6 åren som man chemtrailat oss intensivt. Började i USA givetvis, sedan Europa, numera stora delar av världen.

Alla dina frågor du ställde här, ges det svar på i följande eminenta kusliga vetenskapliga dokumentär kring chemtrails.

Se den, så får du, kosto, och alla andra svar på era många frågor om chemtrails:

Chemtrails - The Secret War:

https://www.youtube.com/watch?v=U-5VnMIiKPY

(Italiensk, textad på engelska)

Palkranen, snälla, sprid denna video till alla dina vänner, alla som bryr sig om miljön och klimatet, alla som har makt att kunna hjälpa till att få ett stopp på detta vansinne.

Tack!

I Italien så har man börjat med stora gatudemonstrationer mot chemtrailandet.

I dokumentären, i slutet, nämns det att det finns massor av betalda desinformations-troll (anställda chemtrail-förnekare), som gör allt för att mörka och förlöjliga chemtrails-fenomenet. Tror du att några av dem finns här på Flashback-konspiration?
Senast redigerad av Död o återfödd 2018-08-05 kl. 00:05.
Citera
2018-08-05, 03:29
Medlem
Jonas1968s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av madtop
Jag såg flera trails idag!!!
Samtliga kom från helt vanliga passagerarplan.
I stort sett samtliga strimmor jag sett, även dom som inte försvinner på 30 sekunder som dom troende hävdar att vanliga kondensstrimmor alltid skall göra kommer från Norwegian, SAS, British Airways och liknande så man kan undra var dom där mystiska NATO-planen är någonstans?
Citera
2018-08-06, 00:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kosto
Detta var den konstigaste tråd jag läst lite ur.
Det finns alltså personer som tror att flygplan släpper ut kemikalier med syftet att ändra vädret?
----
Det fanns några andra påhittiga förklaringar också.

(...ett långt, utförligt och intressant resonemang.....)

Nu kommer mina frågor:
- Har någon någonsin sett ett passagerarplan tankas av 20 tankbilar?
- Har någon sett att alla passagerarplan är större än Jumbojet men tar bara 100 passagerare?
- Har någon någonsin som flugit med passagerarplan frågat sig varför de skall vara så stora när passagerarna sitter i ett litet hörn någonstans?
- Har någon någonsin sett så många stora passagerarplan på Arlanda?
- Har någon någonsin sett maskineriet som sprutar ut kemikalierna, de borde ta upp en betydande plats i flygplanet?
- Har någon någonsin hört folk som jobbar med denna kemikalielogistik tala om det?
- Har någon någonsin hört haverikommissioner yppa ett enda ord om dessa tankar med kemikalier?
- Har någon någonsin hört vem som betalar kalaset?

Jag skulle kunna lista upp hela tråden med frågor som ingen sett eller varit med om. Den tunga sanningen ligger i det faktum att det handlar om personer som har en böjelse att tro på konspirationer av detta slag. Ofta, men inte alltid, är det samma personer som med hela hjärtat försvarar också andra konspirationsteorier.
Ja du har helt rätt. De här frågorna, och fler liknande, har vi ställt till "chemtrails-kramarna" flera gånger i den här tråden. De nonchalerar alltid de här tunga frågorna, antagligen för att de inser att hela "chemtrails"-tramset avslöjas om de försöker. Så inte heller du kommer att få några svar på dina frågor, utom möjligen rent nonsenstrams.

I stället ägnar sig "chemtrails"-kramarna åt irrelevanta detaljer. Iofs klarar de inte av diskussionerna på den nivån heller, men de slipper i alla fall avslöja att "chemtrails" inte existerar.

Vi har nyligen fått läsa en intensiv debatt om vad kanske en journalist på Sydsvenskan har skrivit om vad Åsa Runander kanske har berättat om vad hon och Annie Lööf kanske pratade om för fyra år sedan. Och detta ska alltså vara ett bevis för att det har "chemtrailats" över hela världen i ett årtionde!

Tidigare i tråden kan du läsa det fantastiska påståendet att SvT har manipulerat filmen om Pippi Långstrump genom att lägga in kondensstrimmor på filmen. Detta då för att "lura" oss att tro att kvarliggande kondensstrimmor fanns redan på 1970-talet när filmen spelades in! (Ja, enligt "chemtrails"-apostlarna fanns naturligtvis inte de här strimmorna på 1970-talet, eftersom de tror att "chemtrails" började spridas ungefär år 2000.)
I själva verket har kvarliggande kondensstrimmor funnits, åtminstone sedan 1950-talet, jag såg dem då och har sett dem varje år sedan dess. Men de hävdar naturligtvis att jag ljuger, och är en yrkesförnekare som är en den av "den stora konspirationen".

Genom att hela tiden ägna sig sådana här tramserier drar "chemtrails"-kramarna bort fokus från de verkligt viktiga frågorna, såsom de du ställde, så att de tror att de döljer det faktum att de aldrig svarar. I själva verkar avslöjar beteendet att de inte har något vettigt att komma med, och dessutom avslöjas "chemtrails"-kramarnas bristande förstånd och intelligens.
Senast redigerad av pewana 2018-08-06 kl. 00:50.
Citera
2018-08-06, 23:54
Medlem
Död o återfödds avatar
.
Stadsstyrelseledamot Birgitta Johansson på Åland slutar debattera chemtrails för att få sitta kvar i stadsstyrelsen:

https://www.alandstidningen.ax/nyheter/slutar-debattera-chemtrails-fa

Munkavle på henne i fortsättningen?

Vad tror ni?

Sedan en frågeställning kring extremvärmen i Portugal:

Med tanke på att klimat-teroristerna VET att deras chemtrailande får ner temperaturerna under sommarmånaderna (som de senaste dagarna i Sverige), VARFÖR i hela friden chemtrailar man inte i Portugal?

(Gifterna i chemtrailsen får ställas i proportion till den dödliga värmen...)

Obegripligt!

Någon?
Senast redigerad av Död o återfödd 2018-08-07 kl. 00:08.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in