2015-02-27, 12:15
Medlem
Redlinezs avatar
Vad menas med non- Ladder? Är newbie för detta spel.
Citera
2015-02-27, 12:16
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Vad menas med non- Ladder? Är newbie för detta spel.

När du inte spelar Season, dvs att du lirar med dina vanliga heroes och inte börjar om vid varje season start.
Citera
2015-02-27, 12:18
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
När du inte spelar Season, dvs att du lirar med dina vanliga heroes och inte börjar om vid varje season start.

Okey tack för snabbt svar. Visst fick man behålla karaktärerna när season är slut?
Citera
2015-02-27, 12:32
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redlinez
Okey tack för snabbt svar. Visst fick man behålla karaktärerna när season är slut?

Japps.

Enda "non-season" är för är för oss som inte orkar börja om med nya karaktärer var 4:e månad (eller hur länge de håller på). Jag väntar hellre med de nya itemsen tills de kommer till non-season.
Citera
2015-02-27, 12:45
Medlem
Redlinezs avatar
Citat:
Japps.

Enda "non-season" är för är för oss som inte orkar börja om med nya karaktärer var 4:e månad (eller hur länge de håller på). Jag väntar hellre med de nya itemsen tills de kommer till non-season.

Okey såpass. Man får tacka för bra info !
Citera
2015-02-27, 12:53
Medlem
Citat:
Kanske dammar av min WW Barb.

Har totalvägrat att "specca" om den till Rekor eller Jumping Barb när det var det man skulle vara. WW var kul, de andra verkade skittrista så jag har väntat och väntat på att de ska göra WW viable igen.

IK/WW verkar faktiskt rätt viable, vet att folk clearat grift 48 med speccen iaf. Ska bli kul testa, försökt spela PTRen men sålänge det är 2000% droprate buff så får man ju vänta i timmar när man ska starta ett game...
Citera
2015-02-27, 12:56
Bannlyst
Tror Pet doctor kommer bli ganska rolig i patch 2.2.0!
Citera
2015-02-27, 13:54
Moderator
^Eazs avatar
Här diskuterar vi Diablo, inte varför folk inte lirar PoE.
/Mod
Citera
2015-02-27, 13:59
Moderator
^Eazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GillarKebabtallrik
IK/WW verkar faktiskt rätt viable, vet att folk clearat grift 48 med speccen iaf. Ska bli kul testa, försökt spela PTRen men sålänge det är 2000% droprate buff så får man ju vänta i timmar när man ska starta ett game...

Jo, nya WW settet i combo med IK (hoppas man kan nå en 2+5(RROG) set combo beroende på vilka delar som sitter var för perma CotA och full WW bonus.

Citat:
Ursprungligen postat av jaggillarmat
Tror Pet doctor kommer bli ganska rolig i patch 2.2.0!

Jo, blev lite sugen på den också, äntligen lite nytta av Garg om den är så stark som det verkar i ringbeskrivningen.
Citera
2015-02-27, 13:59
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sumialic
Men vad är det som är roligare?

Är det att man är för lat för att lära sig komplexiteten poe har? Jag försöker bara förstå... Jag förstår inte.

Sorry, jag kan ingenting om Path of Exile.
Men ska du komma någonstans i D3 måste du göra det rätt invecklat alltså.
Själv har jag flera gånger suttit med spread sheets i excel och gjort uträkningar osv osv.
Det är kanske det som är det fina med Diablo? Att du som en casual gamer kan göra lite vad du vill och måste inte va galet insatt. Men ska du pusha och komma med på rankingar så måste du ha en betydligt djupare förståelse för hur karaktären du spelar är uppbyggd och jaga efter "riktiga" stats, inte bara så höga nummer som möjligt.

Slutkläm: Jag spelar Diablo för att jag tycker det är ett bra spel och jag har lirat sen Diablo 1 var ute. Så kanske det är lite nostalgi med i bilden också.
Citera
2015-02-27, 14:00
Medlem
Red-Pandas avatar
Vad är det för numpad grej alla pratar om?
Citera
2015-02-27, 14:01
Medlem
Lanoos avatar
Citat:
Jo, nya WW settet i combo med IK (hoppas man kan nå en 2+5(RROG) set combo beroende på vilka delar som sitter var för perma CotA och full WW bonus.

Jo, blev lite sugen på den också, äntligen lite nytta av Garg om den är så stark som det verkar i ringbeskrivningen.

Verkligen! helt med dig här! Var dessa set jag fastnade mest för också.
Så nu blir det väl in i PTRen och hänga där för att testa lite
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in