2015-02-26, 12:47
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BrutusBeefcake
Fires on the Plain
Killers
Man on High Heels
No Tears for the Dead
Kung Fu Jungle
Roaring Currents
The Pirates
The Raid 2: Berandal
Wild Dogs(Deulgaedeul)

Lägger också med The Attorney som kom i december 2013, riktigt bra film.

Dessa är väl bland de bättre från fattiga 2014, Killers sticker definitivt ut mest. Riktigt bra film.

Jag har tyvärr inte märkt av de problem du har med asiatorrents. Kul att ha dig tillbaka dessutom
Tack för tipsen! Nu har jag att göra ett tag, med förutsättningen att jag får hem dem på något sätt, haha....

Jag invaggar mig själv i tron att det är nåt tillfälligt fel, hehe.

Ska läsa lite om dem så länge.

The Raid 2 har jag koll på, den är ju ett måste att se!

Hur var den jämfört med första filmen?
Senast redigerad av alprazolam_ 2015-02-26 kl. 12:51.
Citera
2015-02-26, 12:51
Bannlyst
Citat:
Fires on the Plain
Killers
Man on High Heels
No Tears for the Dead
Kung Fu Jungle
Roaring Currents
The Pirates
The Raid 2: Berandal
Wild Dogs(Deulgaedeul)

Lägger också med The Attorney som kom i december 2013, riktigt bra film.

Dessa är väl bland de bättre från fattiga 2014, Killers sticker definitivt ut mest. Riktigt bra film.

Jag har tyvärr inte märkt av de problem du har med asiatorrents. Kul att ha dig tillbaka dessutom

Den första Fires on the Plain, vilket årtal syftar du på? Det finns två olika en från ~50-talet och en från 2014.
Citera
2015-02-26, 12:56
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zhi
Den första Fires on the Plain, vilket årtal syftar du på? Det finns två olika en från ~50-talet och en från 2014.
Är det tsukamoto's nya? Remaken på den? Ej sett originalet, men läste en artikel i dn om den nya.

Var den bra eller?
Citera
2015-02-26, 12:58
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av alprazolam_
Är det tsukamoto's nya? Remaken på den? Ej sett originalet, men läste en artikel i dn om den nya.

Var den bra eller?

Oj, jag har ingen aning. Tänkte bara fråga så man kollar på den som han tipsade om.
Citera
2015-02-26, 13:02
Medlem
BlackMetals avatar
Citat:
Oj, jag har ingen aning. Tänkte bara fråga så man kollar på den som han tipsade om.
Det är en remake så vitt jag vet men jag har inte sett originalet utan bara den nya. Tror den nya hade gått hem hos Alpra. Ganska säker på att Brutus syftar på den nya med då det var filmer från 2014/15 som efterfrågades.
Citera
2015-02-26, 13:07
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Citat:

Citat:

Var den bra eller?

Eftersom det var filmer från 2014 alprazolam ville ha tips för så är det 14-versionen som jag menade

Ja stämmer! Tsukamotos nya som är en remake, såg den på festival så tror inte den släppts på dvd/bluray än så den kan vara lite svår att få tag på för tillfället. Men håll ögonen uppe! Riktigt bra rulle måste jag säga. Njöt hela tiden, och är det något fel så var det väl att den var lite för kort.
Citera
2015-02-26, 13:08
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlackMetal
Det är en remake så vitt jag vet men jag har inte sett originalet utan bara den nya. Tror den nya hade gått hem hos Alpra. Ganska säker på att Brutus syftar på den nya med då det var filmer från 2014/15 som efterfrågades.
Nice! Låter bra, gillade hans förra, Kotoko även fast han gått ifrån sitt gamla. Polaren tyckte den sög, men jag tyckte den var rätt bra.

Vill se denna och även Sono's nya, vad den nu hette...?

Någon som sett den?
Citera
2015-02-26, 13:09
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Citat:
Tack för tipsen! Nu har jag att göra ett tag, med förutsättningen att jag får hem dem på något sätt, haha....

Jag invaggar mig själv i tron att det är nåt tillfälligt fel, hehe.

Ska läsa lite om dem så länge.

The Raid 2 har jag koll på, den är ju ett måste att se!

Hur var den jämfört med första filmen?

Får hoppas det ordnar sig! The Raid 2 gillade jag skarpt. Inte helt som första utan går in i en lite mer standard gangsteraction. Men fortfarande för jävla schyssta fighter som är en fröjd för ögat. Definitivt ett måste att se som sagt, fick nöjet att se den på bio dessutom.
Citera
2015-02-26, 13:17
Bannlyst
Citat:
Eftersom det var filmer från 2014 alprazolam ville ha tips för så är det 14-versionen som jag menade

Man ska ju läsa noggrant också. Haha.
Citera
2015-02-26, 13:22
Medlem
alprazolam_s avatar
Citat:
Får hoppas det ordnar sig! The Raid 2 gillade jag skarpt. Inte helt som första utan går in i en lite mer standard gangsteraction. Men fortfarande för jävla schyssta fighter som är en fröjd för ögat. Definitivt ett måste att se som sagt, fick nöjet att se den på bio dessutom.
Ok ok, låter bra. Den har jag sett fram emot. A touch of sin och The Raid 2 på g hem nu.

De var lite lättare, de andra får vänta till problemet löst sig.

Jäkligt sugen på nåt koreanskt... Wild Dogs är intressant.

Återkommer när jag sett touch of sin, rakii gillade den, tror jag. Satsar på den först.
Citera
2015-02-26, 13:30
Bannlyst
Citat:
Ok ok, låter bra. Den har jag sett fram emot. A touch of sin och The Raid 2 på g hem nu.

De var lite lättare, de andra får vänta till problemet löst sig.

Jäkligt sugen på nåt koreanskt... Wild Dogs är intressant.

Återkommer när jag sett touch of sin, rakii gillade den, tror jag. Satsar på den först.

Touch of sin verkar intressant. Du snackade något om Asiatorrents? Om den nu ligger nere. Finns det andra motsvarande som man kan tanka ifrån?
Citera
2015-02-26, 13:33
Medlem
BrutusBeefcakes avatar
Citat:
Touch of sin verkar intressant. Du snackade något om Asiatorrents? Om den nu ligger nere. Finns det andra motsvarande som man kan tanka ifrån?

Inte som har lika mycket och är i närheten alls vad jag vet. Men asiatorrents har ofta öppen registrering, så det borde inte vara några problem för dig att bli medlem, bara ha lite tålamod eller så kanske någon här med en invitation är snäll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in