Citat:
Ursprungligen postat av
Spiago
Hej
Han tillhörde väl Mölndal?
Kanske är ute o seglar men du verkar ha koll.
Du var alltså både med och tog in han och sparkade ut honom?
Man tänker att om han är i bad borde han ju försvinna men han är fortfarande kvar och lever öppet så därför undrar jag om han verkligen är i bad?
Det finns grader i helvetet, finns några som inte direkt gömmer sig som är OUT. OUT kan vara något nyanserat numera, det är inte bra, men det kan vara riktigt illa också.
Citat:
Ursprungligen postat av
hardbone
han var inte med i mölndal när han åkte ut i bad, att han lever öppet kan ju ha sin förklaring det åxå men det tänker jag inte gå in på här.
Det heter Out inte bad längre, men det är samma sak.
Han hann väl göra en vända i en annan stad också va, eller var det han som tog vägen via Sisjön?
Citat:
Ursprungligen postat av
Syko
Allt är inte svart på längre. Men ja är han out så är han knappast vän med klubben längre minst sagt. Kan ju vara så att han behöver vara ute fritt för att kunna göra något han måste. (En liten gissning) Kan finnas många anledningar till det.
Typ så.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spiago
Att han lever öppet, kan de bero på att han inte är rädd för dig/er?
De flest som åker ut i bad går ju under jorden men han lever som vanligt.
Kan de va så att många trots allt vill ha tillbaka honom?
Du verkar verkligen hylla killen. Det tråkiga är att han utgav sig för att vara en tuffing, men under västen var det en fegis. Men trevlig emellanåt.
Citat:
Ursprungligen postat av
hardbone
Omständigheterna till att pissluffarn kan visa sig är inget jag tänker skriva om här men jag kan ju säja att det finns inte någon som vill ha tillbaka det aset.
Droppen kom till slut.
Citat:
Ursprungligen postat av
Spiago
Berätta mer är du snäll.
Har de varit och hämtat saker hos Pirogen?
Vilka var uppe hos han?
Det borde väl du veta, det är ju din idol vi snackar om?