2015-02-09, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av The Dude
Du tror väl inte att Möller äger ett svenskt leasingbolag, hoppas jag?
Nä, det gör jag inte. Och inte Grundarens heller enligt hans senaste inlägg.
Citera
2015-02-10, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krapulant
Nä, det gör jag inte. Och inte Grundarens heller enligt hans senaste inlägg.

Jag kan inte svara till 100% att saken är så här i Sverige, men jag misstänker att det fungerar på liknande sätt även här.
Den enda HA avdelningen som jag har lite insyn i är HA i Aalborg och det är där jag har fått detta förklarat för mig.
Citera
2015-02-10, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av facethelife
Nu har du fattat det jag sa till dig för länge sedan.
Lite springpojk va du allt när du tog P i försvar här.
Synd att du blev av med extra jobbet att köra ut hästskiten

Han var ute i left när du sa att han var ute i bad, left ändrades till Out (bad) senare .
Jag är ingen springpojk och har aldrig kört ut någon hästskit !
Du vet ju allt vill du det ska verka som , så tala om för mig vilken avdelning han tillhörde när han fick lämna ! kan du de ?
Citera
2015-02-11, 07:02
Medlem
danny79s avatar
Support 81. Kan någon förklara för mig vad man support egentligen.? Kläder finns ju köpa av allmänheten vare sig dem är bikers eller inte. Så vad exakt support man? Deras handlingar? Som man egentligen inte har någon aning om. Själva klubben??? På vilket sätt då? Ge mig en grundlig förklaring om vad som menas med support.
Citera
2015-02-11, 08:01
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
Han var ute i left när du sa att han var ute i bad, left ändrades till Out (bad) senare .
Jag är ingen springpojk och har aldrig kört ut någon hästskit !
Du vet ju allt vill du det ska verka som , så tala om för mig vilken avdelning han tillhörde när han fick lämna ! kan du de ?

Hej

Han tillhörde väl Mölndal?
Kanske är ute o seglar men du verkar ha koll.
Du var alltså både med och tog in han och sparkade ut honom?
Man tänker att om han är i bad borde han ju försvinna men han är fortfarande kvar och lever öppet så därför undrar jag om han verkligen är i bad?
Citera
2015-02-11, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Spiago
Hej

Man tänker att om han är i bad borde han ju försvinna men han är fortfarande kvar och lever öppet så därför undrar jag om han verkligen är i bad?

han var inte med i mölndal när han åkte ut i bad, att han lever öppet kan ju ha sin förklaring det åxå men det tänker jag inte gå in på här.
Det heter Out inte bad längre, men det är samma sak.
Citera
2015-02-11, 13:19
Medlem
Ravenboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av danny79
Support 81. Kan någon förklara för mig vad man support egentligen.? Kläder finns ju köpa av allmänheten vare sig dem är bikers eller inte. Så vad exakt support man? Deras handlingar? Som man egentligen inte har någon aning om. Själva klubben??? På vilket sätt då? Ge mig en grundlig förklaring om vad som menas med support.
Man sympatiserar helt enkelt med klubben.
Kvinnor kan vara support utan problem, men däremot aldrig en fulländad medlem.
Citera
2015-02-11, 15:17
Medlem
danny79s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ravenbox
Man sympatiserar helt enkelt med klubben.
Kvinnor kan vara support utan problem, men däremot aldrig en fulländad medlem.

Så långt är jag med. MEN supportar klubben för vad? Alla dess handlingar? Bara för man tycker dem är fräcka för gamla rykten? Det är en motorcycle klubb och dem tillverkar inget. Säljer inget. Osv. Vad är det man exakt ger stöd till??? Förstår du var jag vill komma.
Citera
2015-02-11, 15:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Spiago
Hej

Allt är inte svart på längre. Men ja är han out så är han knappast vän med klubben längre minst sagt. Kan ju vara så att han behöver vara ute fritt för att kunna göra något han måste. (En liten gissning) Kan finnas många anledningar till det.
Citera
2015-02-11, 15:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av danny79
Så långt är jag med. MEN supportar klubben för vad? Alla dess handlingar? Bara för man tycker dem är fräcka för gamla rykten? Det är en motorcycle klubb och dem tillverkar inget. Säljer inget. Osv. Vad är det man exakt ger stöd till??? Förstår du var jag vill komma.

Sök lite så finner du svar. Men ja man köper saker av klubben och stödjer då tex medlemmar som sitter inne ekonomiskt.
Citera
2015-02-11, 23:40
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Syko
Sök lite så finner du svar. Men ja man köper saker av klubben och stödjer då tex medlemmar som sitter inne ekonomiskt.
Precis. Som en frivillig och privat socialbyrå ungefär. Bidragstagarna måste ha tjack, bacon och öl och staten skjuter inte till hela vägen.
Citera
2015-02-12, 07:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hardbone
han var inte med i mölndal när han åkte ut i bad, att han lever öppet kan ju ha sin förklaring det åxå men det tänker jag inte gå in på här.
Det heter Out inte bad längre, men det är samma sak.

Att han lever öppet, kan de bero på att han inte är rädd för dig/er?
De flest som åker ut i bad går ju under jorden men han lever som vanligt.

Kan de va så att många trots allt vill ha tillbaka honom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in