Citat:
Ursprungligen postat av
Gallacher
Så vi ska istället sitta här och ljuga? Hade du och alla andra mått bättre då eller?
MFF spelade idag sin första match på svensk mark i år. Eikrem dominerade. Är det konstigt att man skriver om honom och om laget då? Men visst, jag kan starta en egen tråd om MFF och om hur vi kommer spela ut alla andra lagen i Allsvenskan i år, fine for me. Vi kan döpa den till "Vinnarlaget-tråden" och så kan vi döpa om denna till "Deltagar-Allsvenskan 2015".
Jag säger inte att era inlägg inte är fullt rimliga. MFF har skapat sig en ekonomisk särställning, den sportsliga ledningen har flera gånger visat fingertoppskänsla när man plockat in spelare och inte minst har man Åge, som jag hyser enorm respekt för efter hans tid i mitt kära ÖIS, som tränare.
Jag konstaterade bara att det är lite tröttsamt med alla dessa rub-it-in-inlägg... Ett så pass försiktigt påhopp tycker jag allt att ni ska kunna ta.
Men det är väl bara att vänja sig antar jag. Det är ju en lite ovan situation bara i den tidigare mer jämna Allsvenskan. Vi får se hur länge det varar.