2015-02-22, 21:35
Medlem
Eikrem kommer att fullständigt dominera allsvenskan. Löjligt bra spelare.
Citera
2015-02-22, 23:12
Medlem
Börjar ju redan bli lite tröttsamt med alla självgoda MFF-supportrar här på forumet. Det kanske vore bäst om de hade sin egen tråd där de kan runka till miljonerna på banken, de norska spelarna och så vidare.

Så kan det även skapas en Lasse Vibe-tråd till IFK Göteborg-supportrarna medan man ändå håller på.
Citera
2015-02-22, 23:20
Medlem
Casabas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapopulos
Börjar ju redan bli lite tröttsamt med alla självgoda MFF-supportrar här på forumet. Det kanske vore bäst om de hade sin egen tråd där de kan runka till miljonerna på banken, de norska spelarna och så vidare.

Så kan det även skapas en Lasse Vibe-tråd till IFK Göteborg-supportrarna medan man ändå håller på.
Har varit tröttsamt med ert gnäll sen vi spelade ut Salzburg. Du kan ju börja med att skriva något intressant om ditt eget lag istället.
Citera
2015-02-22, 23:30
Medlem
Gallachers avatar
Citat:

Amen kolla här. Är inte du en sån där... kränkt, bitter supporter?
Citera
2015-02-22, 23:40
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:

Det är inte bara här som folk tycker att MFF är ett bättre lag 2015 än 2014.

Citat:
Bättre än så kan dock vara att hänvisa till det Assyriskas tränare Valentic Azrudin sa på presskonferensen. Då gratulerade han MFF till en bra scouting och sa att han tyckte att klubben ersatt spelarna som lämnat med bättre spelare.
Citera
2015-02-23, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Casaba
Har varit tröttsamt med ert gnäll sen vi spelade ut Salzburg. Du kan ju börja med att skriva något intressant om ditt eget lag istället.

Du är så välkommen till Division 1 Södra-tråden.

Citat:
Ursprungligen postat av Gallacher
Amen kolla här. Är inte du en sån där... kränkt, bitter supporter?

Jag säger nog vad en del tänker, men inte säger då man inte vill framstå som just bittra. Mitt lag spelar inte i Allsvenskan så jag bryr mig egentligen inte så mycket om att Malmö dominerar. Det blir dock lite tjatigt kan jag tycka att bara påpeka sin egen förträfflighet gång på gång, vilket jag tycker att en del MFF-supportrar gör.
Senast redigerad av Rastapopulos 2015-02-23 kl. 00:13.
Citera
2015-02-23, 00:20
Medlem
Gallachers avatar
Citat:
Jag säger nog vad en del tänker, men inte säger då man inte vill framstå som just bittra. Mitt lag spelar inte i Allsvenskan så jag bryr mig egentligen inte så mycket om att Malmö dominerar. Det blir dock lite tjatigt kan jag tycka att bara påpeka sin egen förträfflighet gång på gång, vilket jag tycker att en del MFF-supportrar gör.

Så vi ska istället sitta här och ljuga? Hade du och alla andra mått bättre då eller?

MFF spelade idag sin första match på svensk mark i år. Eikrem dominerade. Är det konstigt att man skriver om honom och om laget då? Men visst, jag kan starta en egen tråd om MFF och om hur vi kommer spela ut alla andra lagen i Allsvenskan i år, fine for me. Vi kan döpa den till "Vinnarlaget-tråden" och så kan vi döpa om denna till "Deltagar-Allsvenskan 2015".
Citera
2015-02-23, 00:37
Medlem
Citat:
Så vi ska istället sitta här och ljuga? Hade du och alla andra mått bättre då eller?

MFF spelade idag sin första match på svensk mark i år. Eikrem dominerade. Är det konstigt att man skriver om honom och om laget då? Men visst, jag kan starta en egen tråd om MFF och om hur vi kommer spela ut alla andra lagen i Allsvenskan i år, fine for me. Vi kan döpa den till "Vinnarlaget-tråden" och så kan vi döpa om denna till "Deltagar-Allsvenskan 2015".

Jag säger inte att era inlägg inte är fullt rimliga. MFF har skapat sig en ekonomisk särställning, den sportsliga ledningen har flera gånger visat fingertoppskänsla när man plockat in spelare och inte minst har man Åge, som jag hyser enorm respekt för efter hans tid i mitt kära ÖIS, som tränare.

Jag konstaterade bara att det är lite tröttsamt med alla dessa rub-it-in-inlägg... Ett så pass försiktigt påhopp tycker jag allt att ni ska kunna ta.

Men det är väl bara att vänja sig antar jag. Det är ju en lite ovan situation bara i den tidigare mer jämna Allsvenskan. Vi får se hur länge det varar.
Citera
2015-02-23, 01:01
Medlem
Jontalinens avatar
Citat:

Herregud vilken dryg människa du framstår som.
Citera
2015-02-23, 01:33
Medlem
asslikethats avatar
Citat:

Jag fick iallafall en man crush på Eikrems fot idag. Vilken jävla spelare.

#stackarsallsvenskan
Senast redigerad av asslikethat 2015-02-23 kl. 01:36.
Citera
2015-02-23, 02:09
Medlem
Gallachers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jontalinen
Herregud vilken dryg människa du framstår som.

Hey, det var ju inte jag som föreslog att göra en tråd om MFF. Men antar att du är lika kränkt och bitter som alla andra.
Citera
2015-02-23, 08:57
Medlem
Citat:
Hey, det var ju inte jag som föreslog att göra en tråd om MFF. Men antar att du är lika kränkt och bitter som alla andra.

Att påpeka att någon är dryg är inte att vara bitter. Man brukar prata om dåliga förlorare, men i denna tråd (och supportertråden) visar en del MFF-fans att det finns "dåliga" vinnare också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in