2015-02-23, 03:20
  #1093
Medlem
foool13s avatar
Jag tycker Lego filmen är överskattad.. men det är väl som att svära i kyrkan.
__________________
Senast redigerad av foool13 2015-02-23 kl. 03:23.
Citera
2015-02-23, 03:21
  #1094
Medlem
Korders avatar
Haha, aldrig hört låten (inte sett filmen), men jag gillar Lonely Island - vilket jag verkar vara rätt ensam om här.
Citera
2015-02-23, 03:21
  #1095
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Bästa utländska - Pawel Pawlikowski - tal

Snygg inledning - otroligt härlig humor på Pawel, gillar hans lätthet på det! Haha massor av tack. Haha han håller på så mycket längre än vad han får. Underbart! Riktigt bra tal, gillar det verkligen. Bästa hittils. 8/10

Hade du delat ut lägre betyg hade du f-n fått stryk.
Citera
2015-02-23, 03:21
  #1096
Medlem
Mattelols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av saggesaliv
Evrything is Awesome

HAHA! Vilket underbart nummer. Älskar fan den låten! Riktigt snyggt framträtt med bra dansar och riktigt påkostad kostym. Blir otroligt svårt för någonting under kvällen att toppa detta! Jävlar vilket bra framträdande! 10/10

Du måste skämta?
Citera
2015-02-23, 03:21
  #1097
Medlem
Boris-Bosses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Såg Redmayne i The Pillars of the Earth, där var han väl bra...

Och han var heeelt katastrof i Jupiter Ascending...
Citera
2015-02-23, 03:21
  #1098
Medlem
softcore123s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Det var Bokmask, som även påstod att svt inte är statligt.

Då har han helt rätt, för SVT är inte statligt.
Citera
2015-02-23, 03:22
  #1099
Medlem
Big Bosss avatar
Bara svammel i studion nu igen..
Citera
2015-02-23, 03:22
  #1100
Medlem
Korders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boris-Bosse
Och han var heeelt katastrof i Jupiter Ascending...

Det var väl snudd på allt annat också, i och för sig.
Citera
2015-02-23, 03:22
  #1101
Medlem
ascHacks avatar
Klart att feministerna i studion inte klarar av färgstarka män som Pawlikowski.
Citera
2015-02-23, 03:22
  #1102
Medlem
santacls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av foool13
Jag tycker Lego filmen är överskattat.. men det är väl som att svära i kyrkan.

Stängde av efter 30 minuter, dynga.

Citat:
Ursprungligen postat av Kleop
Byter de kläder?


Femte bytet nu.
Citera
2015-02-23, 03:22
  #1103
Medlem
Kleops avatar
Byter de kläder?
Citera
2015-02-23, 03:22
  #1104
Medlem
Ledarens avatar
Kärringen i högra soffan är Agneta Perman, som faktiskt är ansvarig för inköp av långfilm till SVT. Gör hon ett bra jobb? Antagligen inte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in