Snygg inledning - otroligt härlig humor på Pawel, gillar hans lätthet på det! Haha massor av tack. Haha han håller på så mycket längre än vad han får. Underbart! Riktigt bra tal, gillar det verkligen. Bästa hittils. 8/10
Hade du delat ut lägre betyg hade du f-n fått stryk.
HAHA! Vilket underbart nummer. Älskar fan den låten! Riktigt snyggt framträtt med bra dansar och riktigt påkostad kostym. Blir otroligt svårt för någonting under kvällen att toppa detta! Jävlar vilket bra framträdande! 10/10