Snygg inledning - otroligt härlig humor på Pawel, gillar hans lätthet på det! Haha massor av tack. Haha han håller på så mycket längre än vad han får. Underbart! Riktigt bra tal, gillar det verkligen. Bästa hittils. 8/10
Och jag gillar dina kommentarer med betyg på talen. 10/10
Neil Patrick Harris är duktig på att göra musikalnummer, men hans skämtande har verkligen bombat hittills. En av de svagaste värdarna sedan jag började följa galan (2004).