2015-02-23, 03:19
  #1081
Medlem
Bokmasks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hasseochtage
Det var Bokmask, som även påstod att svt inte är statligt.

SVT är fortfarande inte statligt.
Citera
2015-02-23, 03:20
  #1082
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Baron.von.Helsing
Tror att man som nominerad måste vara där, har för mig att det är någon regel de satt efter incidenten med Marlon Brando. Kan ha helt fel dock

Du har helt fel. Har varit hur många tillfällen som helst då den som vunnit inte närvarat personligen.
Citera
2015-02-23, 03:20
  #1083
Medlem
Eurovision eller? Vilket jävla skit
Citera
2015-02-23, 03:20
  #1084
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wristcutter
Den senaste som bojkottade var väl Aki Kaurismäki då hans film "Mannen utan minne" blev nominerad i kategorin bästa icke-engelskspråkiga film. Bojkotten berodde på Irak-kriget. Har inte hört någon efteråt som bojkottat i alla fall. Vilka andra har bojkottat, historiskt sett? Utan att googla så kommer jag bara på Marlon Brando. Vietnam gällde det då.

Nej, det gällde inte Vietnam utan om Hollywoods (och förlängningen USA:s) behandling av ursprungsbefolkningen.

Skådespelaren George C. Scott bojkottade också alltid Oscarsgalan. Exempelvis när han vann Oscar för bästa manliga huvudroll för sin roll som general Patton i filmen Patton. Han tyckte Oscars var en urlöjlig tävling och stannade hemma och såg på hockey medan galan pågick.
Citera
2015-02-23, 03:20
  #1085
Medlem
Pickmylussys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pickmylussy
EVERYTHING IS AWESOME!!

min favoritfilm från förra året!
så förstörde lonely island.
Citera
2015-02-23, 03:20
  #1086
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Kirk.Douglas
Haha, ja PR-kvinnans reaktion. Kombinationen av trötthet och åsynen över att höra avgrundsdjup dumhet.
hon är vettig, smart.. det märks! När är nästa paus måste hämta popcorn ...

Känner på mig att Hanna kommer försöka trenda låten Everything is Awesome
Citera
2015-02-23, 03:20
  #1087
Medlem
Wristcutters avatar
Men den passar tusan så bra i filmen.
Citera
2015-02-23, 03:20
  #1088
Medlem
saggesalivs avatar
Evrything is Awesome

HAHA! Vilket underbart nummer. Älskar fan den låten! Riktigt snyggt framträtt med bra dansar och riktigt påkostad kostym. Blir otroligt svårt för någonting under kvällen att toppa detta! Jävlar vilket bra framträdande! 10/10
Citera
2015-02-23, 03:20
  #1089
Medlem
ohh Questlove is in da house
Citera
2015-02-23, 03:20
  #1090
Medlem
Ledarens avatar
Om man ser den ur sitt sammanhang så är det ingen höjdarlåt nej. Men i filmen så passar den väldigt bra.
Citera
2015-02-23, 03:20
  #1091
Medlem
Paradoxen att de sjunger att "Everything is awsome" när själv låten är långt ifrån awesome
Citera
2015-02-23, 03:20
  #1092
Medlem
IWannaBeAdoreds avatar
Så tråkigt att de år efter är visar att de bara bryr sig om sin kändiselit. De hade aldrig avbrutit någon a-skådis sådär...

Men skön polack Är Ida nåt att se,?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in