2014-12-15, 09:13
Medlem
JesusIsAStoners avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetDenVet
Kan berätta en sak som hände för inte så länge sedan. Min tag är ganska lång.. Stod och målade en relativt satsig målning.. Mitt i allt när jag ska börja dra linjerna när jag färglagt skiten och allt så inser jag hur jag glömt skriva en av bokstäverna som är i mitten av kakan Då ledsnade jag och packade hopp och drog. fan fan fan.

Tror att liknande saker har hänt varje målare.
Alla har vi väl glömt en bokstav efter att man druckit några kalla, eller är det bara jag?
Citera
2014-12-15, 16:47
Medlem
PyramidTes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DenSomVetDenVet
Kan berätta en sak som hände för inte så länge sedan. Min tag är ganska lång.. Stod och målade en relativt satsig målning.. Mitt i allt när jag ska börja dra linjerna när jag färglagt skiten och allt så inser jag hur jag glömt skriva en av bokstäverna som är i mitten av kakan Då ledsnade jag och packade hopp och drog. fan fan fan.
hahahah
Du kunde ju ha dratt linjerna och sen signat med något klyftigt?
Känns ju onödigt att ha fyllt allt o sen lämna ?

OnT: Sommaren 2014 var ja och en polare på mission på pendellinjerna, ett eller två backjumps senare åker vi tillbaka till Tcentralen i Stockholm för att köpa läsk inne på Coop. Sen på väg upp till pendeltågsperrongen säger jag "Fan va häftigt om vi såg vårt rull nu!", och vad händer när ja tar sista steget på trappan? Jag ser vårt rull, mitt i TC, på en härlig sommardag och en cola i handen. Vi tar våra kameror, hejar lite på varandra och ler som fan Härliga minnen
Citera
2015-01-05, 02:05
Medlem
Låt inte tråden dö!

Har en från ikväll som är lite halv kass, men fortfarande jävligt kul.

Så jag och en polare som inte graffar va ute inatt efter lite krökande, så jag bestämde mig för att dra en t-up mitt på strandpromenaden, så hade hått på en minut eller nåt så hör jag honom nojig som han är skrika cykel, cykel så jag kör ner kannan i fickan och det går sådär men men, han cyklar vidare och jag fortsätter, blir klar och börjar rulla därifrån, lägger lite tags på alla parkbänkar på vägen hemåt. Har gått i en min så kommer samma cykel jävel igen och nu stannar han och frågar om vi hittar till ******, nu va jag nojigare än någonsin men fortsatte halvspring därifrån, sen när vi är 30 sec från mitt hem så hör jag någon skrika undan så högt och otrevligt bara en snut kan prata, håller på att börja kubba men vänder mig om och ser en till jävla cyklist med hörlurar, min kompis blev så jävla skraj att han knappt kunde snacka så jag garvade hela vägen hem. iallafall, kul va det. är fortfarande full så utsäkta allt skit
Citera
2015-01-10, 08:41
Medlem
Gords avatar
Har ju varit en del gånger man fått ligga gömd i buskar i några timmar för snuten. Någon enstaka gång har man sett andra målare.
Citera
2015-01-10, 17:21
Medlem
PyramidTes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gord
Har ju varit en del gånger man fått ligga gömd i buskar i några timmar för snuten. Någon enstaka gång har man sett andra målare.
Ligger i buskarna precis som CSG
Citera
2015-01-11, 15:34
Medlem
jag och en vän skulle till Gävle för att måla en vägg och träffa upp ett par vänner. när vi väl anländer Gävle C ser vi stora SJ-tåg stå parkerade och bestämmer oss för att måla SJ-tågen istället. vi hänger med ett par vänner i någon timme tills mörkret faller. klockan är runt 15.00 så det var folk i rörelse överallt. när vi väl får chansen att hoppa över staketet och börja måla så inser vi att väktarbilarna är på väg mot vårt håll så vi rusar in i närmsta lägenhet och gömmer oss i trapphuset i ca 20 min. när vi sen kommer ut så är det snöstorm och i princip omöjligt att attackera tåget med färg. vi går bort från yarden och tillbaka till centralen för att åka tillbaka till Stockholm. allt är åt helvete och varken jag eller min partner in crime har någon känsel i våra händer längre så vi drar till ica för att köpa något uppvärmande och sen gittar tillbaka till centralhuset. när vi väl hunnit tillbaka inser vi att vi nyss missat vårt tåg. vi sitter där och försöker tänka positivt, att det lixom bara är 30 min tills nästa tåg kommer. när det sedan gått 30 min så får vi veta att tåget blivit inställt. allt suger och vi väntar på ytterligare ett tåg. vi sitter på tåget, besvikna och stelfrusna. fyfan för svenskt väder.
Citera
2015-02-19, 17:29
Medlem
Satt på en tom pendelvagn efter att kontrollanten hade varit där, självklart åker pennan upp. Drar lite tags runt om i vagnen när tåget börjar närma sig min station. Dörrarna öppnas och allt känns lugnt. Så fort jag kommer ut skriker en medelålders kärring tågvärd och pekar på mig; "STOPPA HONOM HAN HAR KLOTTRAT!". Kontrollanten som hade kollat min vagn dyker upp bakom tanten och börjar rusha mot mig. Reagerar blixtsnabbt, kutar från stationen, sätter mig på balkongen och tänder en spliff.
Citera
2015-02-19, 17:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av IG87
Satt på en tom pendelvagn efter att kontrollanten hade varit där, självklart åker pennan upp. Drar lite tags runt om i vagnen när tåget börjar närma sig min station. Dörrarna öppnas och allt känns lugnt. Så fort jag kommer ut skriker en medelålders kärring tågvärd och pekar på mig; "STOPPA HONOM HAN HAR KLOTTRAT!". Kontrollanten som hade kollat min vagn dyker upp bakom tanten och börjar rusha mot mig. Reagerar blixtsnabbt, kutar från stationen, sätter mig på balkongen och tänder en spliff.

Coolt :P :P Nice med droger :P
Citera
2015-02-19, 20:57
Medlem
Ibp-Graffits avatar
Va ute med 2 polare idag och vi va på väg till ett ställe vi skulle kolla om man kunde måla på. Så på vägen ditt drog vi såklart några tags,när vi började närma oss fick vi smyga in och det stod en lastbil och kolla på oss hela tiden. Vi han knappt in och kolla innan det kom en Securitas bil i fullfart och tvärnita. Vi börja springa ut på en åker om kom runt några lådor typ där det va en snöhög. Jag sprang rakt på den och sjönk ner 1 meter med benet och fastna... Men vi kom undan och fortsatte bomba

Trevlig kväll
Senast redigerad av Ibp-Graffit 2015-02-19 kl. 21:19.
Citera
2015-02-20, 18:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av divadude
Coolt :P :P Nice med droger :P
Mmm :P :P Lika coolt som att klottra, sjukt omoget :P
Citera
2015-02-20, 19:43
Medlem
VonBongs avatar
Citat:

Smidig. Börjar förövrigt tvivla på att du är över 18+! Men det är inte min ensak.
Citera
2015-02-21, 13:16
Medlem
Citat:
Hur lyckades någon se dig ifall vagnen var tom?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in