2015-02-20, 09:13
  #9925
Medlem
brutefishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qhz.
Haha. Ser du till att ingen snor den då innan nästa vecka?

Vad plockar du upp idag då?
kan inte lova!

pannepot reserva. många. den är prio ett.
Citera
2015-02-20, 09:27
  #9926
Medlem
Chanandler Bongs avatar
Founders Backwoods Bastard är riktigt bra. Förra året gick den fort, var mer eller mindre helt slut efter en vecka. Bara enstaka kvar ute i butikerna då. Kommer säkert gå fort i år men det kommer fler flaskor, ca 5600 i år mot 2400 förra året.
Citera
2015-02-20, 10:01
  #9927
Medlem
brutefishs avatar
sådär då. klappat och klart. blev 11st reservas och lite annat.
Citera
2015-02-20, 10:08
  #9928
Medlem
Tandkolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brutefish
sådär då. klappat och klart. blev 11st reservas och lite annat.
Nice, jag tog 8 Grand Reserva och 4 Rio Reserva, ser att dom håller på att sälja slut redan nu haha. Plockade på ett sexpack av Founders och 2 Double Bastard oxå. Sen blir det en tripp till Passagen efter jobbet för att inhandla till helgen.
Citera
2015-02-20, 10:10
  #9929
Medlem
qhz.s avatar
Helvete vad seg sidan var för mig. Stod bara o stampade vid steget där man ska kontrollera sina uppgifter...

Jävla sluskmänniskor o inte kunna fixa en normal sida. Att det ska behöva ta 6 minuter för att slänga iväg en beställning, det är bedrövligt. Då var ändå 6 minuter lindrigt också...

Nåja. Blev i alla fall. 3 Pannepot reserva, 1 Rio reserva, 1 Stone Double Bastard och 1 Mikkeller dubbelblåbär. Detta kommer möjligen kompletteras någon gång under nästa vecka beroende på vad som finna kvar. Annars är det fasta sortimentet och små partierna i början av mars som gäller.

Edit: Haha, jag är också en sluskmänniska. Såg hur Grand reservan tickade iväg så fick panik av någon anledning och klickade hem två till. Så blev fem Pannepot Grand Reserva. Jävla släpp.
__________________
Senast redigerad av qhz. 2015-02-20 kl. 10:24.
Citera
2015-02-20, 10:28
  #9930
Medlem
Mr.Nutts avatar
Founder's Backwoods Bastard gick på nolltid på webben förra året, tro mig - jag var en av de som inte fick någon flaska. Å andra sidan är det som påpekat fler flaskor som släpps i år och dessutom i T5 också. Jag ska i alla fall inte bli utan den här gången
Annars gick det sirapssegt på webben för mig med, men jag fick i alla fall mina öl. 3 Pannepot Grand Reserva, 2 Rio Reserva, Hantverksbryggeriet Baronen, Stone Doubble Bastard Ale och Mikkeller Spontandoubbleblueberry känns ju modest i jämförelse med övriga i tråden men blev ändå dyrare än vad jag tänkt mig. Ska dessutom handla ett gäng Backwoods Bastard och minst en av varje av de andra T5ölen sen. Kanske tur att jag inte fick någon racerstarköl...
Citera
2015-02-20, 10:35
  #9931
Medlem
qhz.s avatar
Oroande att jag bara fått ett bekräftelsemejl på min andra beställning. Den beställningen som jag skickade iväg först har inte bekräftats av bolaget. Antar dock att det kommer.
Citera
2015-02-20, 11:10
  #9932
Medlem
Tacka vet jag en hederlig vanlig Morbärs en fredagskväll. Alla andra blommiga ölsorter har jag tröttnat på helt. Öl ska smaka öl. Tack för mig.
Citera
2015-02-20, 12:20
  #9933
Medlem
brutefishs avatar
angående den sega sidan.

använda bolagets nya (beta)sida, den är skriven på ett helt annat sätt och klarar av bra mycket mer trafik.
Citera
2015-02-20, 12:45
  #9934
Medlem
Punklivs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frallen
Tacka vet jag en hederlig vanlig Morbärs en fredagskväll. Alla andra blommiga ölsorter har jag tröttnat på helt. Öl ska smaka öl. Tack för mig.

Ja, åt helvete med ljusa, blaskiga lager och andra moderniteter!
Citera
2015-02-20, 12:58
  #9935
Medlem
WalterSullivans avatar
Hade tur den här gången o det gick fort på sidan, köpte Stone, några porters, brown shugga och Brewskis nya ipa.
Citera
2015-02-20, 13:41
  #9936
Medlem
zepofans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hagsatra
är nog den som har druckit mest av tokyos nya här. är nog uppe runt hundra stycken på bara två veckor
Rik finsmakaralkis? Det är inte alla förunnat att kunna lägga nästan 600 kr om dagen på berusningsmedel. Det borde väl t.o.m vara billigare med kokain?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in