Helvete vad seg sidan var för mig. Stod bara o stampade vid steget där man ska kontrollera sina uppgifter...
Jävla sluskmänniskor o inte kunna fixa en normal sida. Att det ska behöva ta 6 minuter för att slänga iväg en beställning, det är bedrövligt. Då var ändå 6 minuter lindrigt också...
Nåja. Blev i alla fall. 3 Pannepot reserva, 1 Rio reserva, 1 Stone Double Bastard och 1 Mikkeller dubbelblåbär. Detta kommer möjligen kompletteras någon gång under nästa vecka beroende på vad som finna kvar. Annars är det fasta sortimentet och små partierna i början av mars som gäller.
Edit: Haha, jag är också en sluskmänniska. Såg hur Grand reservan tickade iväg så fick panik av någon anledning och klickade hem två till. Så blev fem Pannepot Grand Reserva. Jävla släpp.