Citat:
Ursprungligen postat av
heson
[...]
Åter till trådämnet. Baronen som släpptes i fredags, någon som provat? Var det 2013 som släpptes förra året också?
Provade en 2010 idag, den börjar ordna upp sig men har fortfarande mycket kvar.
Senaste laddningen Baronen var 2012 års version om jag inte minns helt fel. 2013 ska om jag förstått saken rätt vara snäppet vassare, eller den fick i alla fall ett mycket varmt mottagande på de mässor där den dök upp i höstas. Jag köpte bara en flaska den här gången (De Struise ölen känndes betydligt viktigare) och hade tänkt dricka den mer eller mindre direkt, förutsatt att inte massa annan god öl kommer emellan igen, så kan förhoppningsvis återkomma med ett omdömme i veckan.
I övrigt måste jag passa på att säga att jag tyckte den laddning Backwoods Bastard som kom i fredags inte var helt tokig. Kanske inte riktigt så komplex som jag skulle velat ha den men riktigt trevlig att bara slödricka framför TV:n. Undrar om jag inte köpte för få flaskor trots allt.