2015-02-19, 00:33
Medlem
Ghandis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
oj nu har det krånglats till, vågar mig på att posta iaf.

jag var med en kompis häromdagen o kolla på motorcykel. vi var i Bromölla i skåne. nästan bredvid...låg ett thai massage ställe. Någon som har erfarenhet om detta, vad dom erbjuder eller så ? har det funnits länge ?

var tillbaka i veckan o kolla vidare(på mc) och kola också in thaistället precis bredvid...det var kvar, även om det såg dött ut.
Vi åkte inom samhället o såg faktiskt ÄNNU en thaimassage där....
2 st på denna lilla orten, för antar den inte e stor...

verkligen ingen som har koll på dessa 2 ställen ?

vi ska tillbaka fler ggr antagligen, o då ja nog skjutsar kompisen dit o han kör mc hem....så kanske det fanns tid att testa...
men bara om nån annan varit där innan...o kan berätta om stället tillräckligt bra för att man ska kunna se om det stämmer om man lyckas ta sig innanför dörren.

annars får det nog va.
Citera
2015-02-19, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thai-massagen
Det är precis några av de likheter som finns.

Ja, fast vad vet vi? Thaiman är kungen. Han har varit i salong tusentals gånger, känner tusentals thai och är allmänt kunnig på de flesta områden. Lite Stephen Hawking/Jan-Öivind Svan/Casanova/John Holmes/Steve Jobs över honom.
Citera
2015-02-19, 06:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ghandi
var tillbaka i veckan o kolla vidare(på mc) och kola också in thaistället precis bredvid...det var kvar, även om det såg dött ut.
Vi åkte inom samhället o såg faktiskt ÄNNU en thaimassage där....
2 st på denna lilla orten, för antar den inte e stor...

verkligen ingen som har koll på dessa 2 ställen ?

vi ska tillbaka fler ggr antagligen, o då ja nog skjutsar kompisen dit o han kör mc hem....så kanske det fanns tid att testa...
men bara om nån annan varit där innan...o kan berätta om stället tillräckligt bra för att man ska kunna se om det stämmer om man lyckas ta sig innanför dörren.

annars får det nog va.

Vad är problemet..du har kommit fram till att det finns två ställen i hela Bromölla..Hur svårt är detta att kolla upp...Tänk lite Livingstone....att på din upptäcktsfärd kunna upptäcka och kartlägga något nytt, helt på egen hand..
Citera
2015-02-19, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Vad är problemet..du har kommit fram till att det finns två ställen i hela Bromölla..Hur svårt är detta att kolla upp...Tänk lite Livingstone....att på din upptäcktsfärd kunna upptäcka och kartlägga något nytt, helt på egen hand..

Ja.. vad kan hända liksom? Inte så att de kommer såga av dig snoppen eller liknande. varför är folk så rädda att gå på thaimassage egentligen
Citera
2015-02-19, 12:39
Medlem
Det är ju att besöka ny outforskade marker som är mest spännande å som kan trigga igång ens fantasier till max . Att försöka läsa av damen å tolka signaler mm.
Så testa , å kom sen med recensioner ..........det uppskattas !
Citera
2015-02-19, 19:19
Medlem
HerrTalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin_katt
Hur är det bästa sättet att rent konkret signalera att man är ute efter lite mer än massage?

Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Nu blir jag lite osäker om du driver med oss?
......man har framförallt humor vilket uppskattas oerhört av dom.

Då frågar jag mig hur det är möjligt att du alls får till det på salongerna
Citera
2015-02-19, 19:22
Medlem
HerrTalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Ja, fast vad vet vi? Thaiman är kungen. Han har varit i salong tusentals gånger, känner tusentals thai och är allmänt kunnig på de flesta områden. Lite Stephen Hawking/Jan-Öivind Svan/Casanova/John Holmes/Steve Jobs över honom.

Där har du helt fel, det är JAG som är denna kung av Thai-massage, ingen har mer erfarenhet om detta än jag.
Citera
2015-02-19, 21:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeStoe
Får man fråga hur gammal du är eller ungefär?

Klart att du får fråga, men jag väljer att inte svara. Varför vill du veta det?
Citera
2015-02-19, 22:33
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrTall
Då frågar jag mig hur det är möjligt att du alls får till det på salongerna
De ska du inte oroa dig för
Då är de nog värre för de stackars jävlar som sitter hemma på kammaren och fantiserar om luder från Philipinerna som inte kan komma hit nån gång.
Beklagligt för denne någon, och tur för horan,
Tänk att få komma till en feg typ som klär sig i en annan människas nick, det tror jag inte uppskattas ens av ett luder.
Men som sagt, jag klarar mig nog ska du se.
Citera
2015-02-20, 06:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Streetsmart128
Klart att du får fråga, men jag väljer att inte svara. Varför vill du veta det?

för undra om vilka målgrupper får HE eller något mer,om det är ofta folk i min ålder 20-25 får det,eller om bara äldre får det...

Jag gick på min första Oljemassage nån dag sen betala 500 kr för en timme o fick inget extra...så tänkte det bara är de som e lite äldre som får? eller något sånt...
Citera
2015-02-20, 21:00
Medlem
HerrTalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
De ska du inte oroa dig för
Då är de nog värre för de stackars jävlar som sitter hemma på kammaren och fantiserar om luder från Philipinerna som inte kan komma hit nån gång.
Beklagligt för denne någon, och tur för horan,
Tänk att få komma till en feg typ som klär sig i en annan människas nick, det tror jag inte uppskattas ens av ett luder.
Men som sagt, jag klarar mig nog ska du se.

Vad har filippinerna etc. med din humor på massagesalonger att göra ?
Citera
2015-02-20, 21:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeStoe
för undra om vilka målgrupper får HE eller något mer,om det är ofta folk i min ålder 20-25 får det,eller om bara äldre får det...

Jag gick på min första Oljemassage nån dag sen betala 500 kr för en timme o fick inget extra...så tänkte det bara är de som e lite äldre som får? eller något sånt...

Att du inte fick extra berodde inte på din ålder, jag tror snarare det är till din fördel. Du var nog på fel ställe. Sök dig till billigare ställen eller större städer.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in