Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2015-10-07, 18:21
  #8245
Medlem
Läs TMG..den som söker han finner
Citera
2015-10-07, 23:07
  #8246
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Thaismile
Hej på er!
Det är inte ofta jag skriver på detta forum Men jag måste berätta en rolig grej!!
...
Efteråt kom vi överens om jag vill träffa henne så ringer jag till salongen ,dom ringer henne.Jag var tvungen att lova inte prata med hennes man. Jag vet vem han är stackaren

Lite väl detaljerat - räkna med att hennes man läser det här forumet...
Citera
2015-10-08, 07:09
  #8247
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rotud
Lite väl detaljerat - räkna med att hennes man läser det här forumet...


Tänkte inte på det! Men jag tror att han snart vet vad som händer.
Citera
2015-10-09, 11:24
  #8248
Medlem
Hej alla!

Jag har blivit närmare bekant med en massös. Hon berättade hur pengarna fördelas som hon drar in till salongen. De tre hundra som är betalningen för massagen får hon inte ett öre av. Det enda sättet hon kan tjäna pengar är att erbjuda plusmeny. Av dessa pengar snor mamasan 50%. Har någon av er andra forumbröder liknande information? Hur kan vi hjälpa de små rara liven att får större del av kakan?
Citera
2015-10-09, 11:42
  #8249
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf-Armstarke
Hej alla!

Jag har blivit närmare bekant med en massös. Hon berättade hur pengarna fördelas som hon drar in till salongen. De tre hundra som är betalningen för massagen får hon inte ett öre av. Det enda sättet hon kan tjäna pengar är att erbjuda plusmeny. Av dessa pengar snor mamasan 50%. Har någon av er andra forumbröder liknande information? Hur kan vi hjälpa de små rara liven att får större del av kakan?

Det finns en tjej som jag har träffat några gånger. Vi har lärt känna och börjat prata lite med varandra.
Hon sa att hon får runt 100kr. per massagetimme. Det hon kan tjäna extra får hon behålla själv vad jag har fattat det. Mamasan vet inte vad vi kommer överens om. Dörren är stängd och pengarna försvinner snabbt
Citera
2015-10-09, 13:26
  #8250
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av clevernickname
Det finns en tjej som jag har träffat några gånger. Vi har lärt känna och börjat prata lite med varandra.
Hon sa att hon får runt 100kr. per massagetimme. Det hon kan tjäna extra får hon behålla själv vad jag har fattat det. Mamasan vet inte vad vi kommer överens om. Dörren är stängd och pengarna försvinner snabbt

Håller med
Jag tror det är mer eller mindre standard upplägg.
Känner ni igen. "Vi måste vara tysta så inte chefen hör... "
Ingen mamasan med förstånd vill bli stämplad för koppleri.
Citera
2015-10-09, 17:22
  #8251
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drutten-69
Håller med
Jag tror det är mer eller mindre standard upplägg.
Känner ni igen. "Vi måste vara tysta så inte chefen hör... "
Ingen mamasan med förstånd vill bli stämplad för koppleri.

Jaa det finns subbor och sedan ena jävla subbor.
Ett ställe där mamma SAN tar allt av massagen samt halva extra. Ett ställe där de får allt för massagen om det inte blir något extra. Om det blir extra så blir de noll av massagepengen.
Jag går inte till dessa ställen även om de messar och tjatar att den å den längtar efter dig.
Dom längtar efter pengar, inget annat.
Citera
2015-10-09, 20:55
  #8252
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adolf-Armstarke
Hej alla!

Jag har blivit närmare bekant med en massös. Hon berättade hur pengarna fördelas som hon drar in till salongen. De tre hundra som är betalningen för massagen får hon inte ett öre av. Det enda sättet hon kan tjäna pengar är att erbjuda plusmeny. Av dessa pengar snor mamasan 50%. Har någon av er andra forumbröder liknande information? Hur kan vi hjälpa de små rara liven att får större del av kakan?

Finns en uppsjö olika lösningar. Bästa lösningen är när varje massös driver sitt egna bolag. Alla hjälps åt med fasta kostnader resten är upp till varje massös. Vet att en del mammasans ska ha del av extra, det går fet bort, tipsa popo kanske? O ge dom reko tjejerna en chans...
Citera
2015-10-10, 00:50
  #8253
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Drutten-69
Håller med
Jag tror det är mer eller mindre standard upplägg.
Känner ni igen. "Vi måste vara tysta så inte chefen hör... "
Ingen mamasan med förstånd vill bli stämplad för koppleri.
Precis, det ligger i mamasans intresse att inte åka dit för koppleri samtidigt som massösen helt rättmätigen ska få behålla pengarna för extratjänsterna. Sedan brukar tjejerna få 100-150 kr av massagen också.

Ställen där tjejerna inte får något av massagepengarna och måste dela "extradricksen" känns riktigt usla och ägarna förtjänar att bli inspärrade. Ett sånt ställe borde dessutom hamna på vår svarta lista. Det är inget jag vill sponsra.
Citera
2015-10-10, 08:20
  #8254
Avstängd
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Precis, det ligger i mamasans intresse att inte åka dit för koppleri samtidigt som massösen helt rättmätigen ska få behålla pengarna för extratjänsterna. Sedan brukar tjejerna få 100-150 kr av massagen också.

Ställen där tjejerna inte får något av massagepengarna och måste dela "extradricksen" känns riktigt usla och ägarna förtjänar att bli inspärrade. Ett sånt ställe borde dessutom hamna på vår svarta lista. Det är inget jag vill sponsra.


Men det gör du, det kan jag garantera
Citera
2015-10-10, 09:10
  #8255
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Men det gör du, det kan jag garantera
Jo, jag är rädd för det. Eftersom forumreglerna förbjuder att vi outar salonger, oavsett om vi gör det i avskräckningssyfte, kan det även bli svårt att hålla koll på ställen som bör undvikas.
Citera
2015-10-10, 10:02
  #8256
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fidelio69
Jo, jag är rädd för det. Eftersom forumreglerna förbjuder att vi outar salonger, oavsett om vi gör det i avskräckningssyfte, kan det även bli svårt att hålla koll på ställen som bör undvikas.

Det kan bli både bra och dåligt att outa salonger. En del kan se det som en positiv reklam.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback