2015-02-15, 00:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bulten-i-Bo
Har gått på thaimassage i snart 15 år i olika länder och många, många svenska etablissemang.
Jag går numer uteslutande för massage. Förr tyckte jag att det var spännande att testa nytt emellanåt, mest i syfte att hitta bästa möjliga massage.
Har fallit till föga för gos och ev. HJ ett fåtal tillfällen, men aldrig betalt för mer avancerade tjänster. Varken i salonger eller någon annanstans. Det hindrar ju inte att jag haft sex i salonger, men aldrig mot betalning eller mot klockan.

Däremot har jag till och från spenderat mycket tid i thaicommunityn och träffat många ägare och massöser i andra miljöer. Jag har aldrig frågat rakt ut bara hur själva sexet och inställningen till klockan är. Många(kunder) har berättat att det är så vid HJ dock.

GRATTIS! =)

...men vart vill du komma med ditt inlägg?
Citera
2015-02-15, 01:47
Bannlyst
Haha uppdatering kommer nu,var på min första oljemassage idag,betala 500 för en timme och fick inte ett skit haha,hon var väldigt snäll och trevlig och i slutet fråga vad jag tyckte om massagen,för jag sa att de e första gången jag testar,då sa hon du får gärna komma tillbaka fler gånger sen betala jag 500 kr och gick:P haha trodde verkligen jag skulle få något extra,hade inställningen på att jag skulle bli erbjuden om det:P men vi får se om det blir fler besök till detta ställe eller om man ska testa en annan.
Citera
2015-02-15, 05:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JoeStoe
Haha uppdatering kommer nu,var på min första oljemassage idag,betala 500 för en timme och fick inte ett skit haha,hon var väldigt snäll och trevlig och i slutet fråga vad jag tyckte om massagen,för jag sa att de e första gången jag testar,då sa hon du får gärna komma tillbaka fler gånger sen betala jag 500 kr och gick:P haha trodde verkligen jag skulle få något extra,hade inställningen på att jag skulle bli erbjuden om det:P men vi får se om det blir fler besök till detta ställe eller om man ska testa en annan.

Om du hade läst i trådarna och spelat dina kort rätt...dvs inte uppfört dig som en nybörjare och inte erkänna att du är en..
så kanske hade oddsen varit mer i din favör. ...ta ett nytt ställe ...
Citera
2015-02-15, 06:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av peter123456
Om du hade läst i trådarna och spelat dina kort rätt...dvs inte uppfört dig som en nybörjare och inte erkänna att du är en..
så kanske hade oddsen varit mer i din favör. ...ta ett nytt ställe ...

Haha skulle de spela någon roll om jag skulle sagt att detta inte var min första gång? lite nervös var man ju haha men ska nog ta ett nytt ställe nästa gång,blir nog nästa vecka,har du tips eller något som ökar chanserna så man blir erbjuder lite extra? Är mellan 20-25 år btw,brukar de erbjuda de i min ålder lite extra?
Citera
2015-02-15, 08:10
Medlem
Citat:
Haha skulle de spela någon roll om jag skulle sagt att detta inte var min första gång? lite nervös var man ju haha men ska nog ta ett nytt ställe nästa gång,blir nog nästa vecka,har du tips eller något som ökar chanserna så man blir erbjuder lite extra? Är mellan 20-25 år btw,brukar de erbjuda de i min ålder lite extra?

Be nice. and cool . ...och helnaken. .brukar räcka.. ..
Åldern har du kanske mot dig...om du ser ung ut...kan även vara fördel. Inget är hugget i sten ....
Citera
2015-02-15, 09:27
Medlem
Citat:

åk till en större stad så behöver du inte leta så länge, 500 lät rätt saftigt dessutom
Citera
2015-02-15, 11:25
Medlem
Citat:

Sen kan du läsa thaimassageguiden med nya glasögon. Leta efter ett ställe där folk klagat på oljekladd och korta tider. Där är chansen till extra nära nog hundra-procentig.
Citera
2015-02-15, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vitoc11
åk till en större stad så behöver du inte leta så länge, 500 lät rätt saftigt dessutom

500 i massage kostnad...Här vid brofästet är det nästan garanti på brett utbud av tillägg .
Citera
2015-02-15, 16:07
Medlem
martin_katts avatar
Hur är det bästa sättet att rent konkret signalera att man är ute efter lite mer än massage? Är det bäst att helt enkelt bara ta av sig alla kläderna och ligga naken på bristen när massören kommer in i rummet? Kan detta innebära problem?
Citera
2015-02-15, 16:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Henrik75
GRATTIS! =)

...men vart vill du komma med ditt inlägg?

Hedvig hade intrycket av att jag tillhörde en av de mer erfarna i tråden, men blev förvirrad när jag tekniskt sett inte kände till tidsförhållanden kring sex i salongerna.

Det försökte jag förklara. Han får själv bilda sig uppfattningen efter det.

Jag påstår att jag vet en del om vad som händer i salongerna, både i rummen, driften och det omkringliggande. Jag känner till en hel del om att ha sex med östasiater, jag har inte betalat för det bara.

Osäker på om ett grattis är på plats eller ej
Senast redigerad av Bulten-i-Bo 2015-02-15 kl. 17:19.
Citera
2015-02-15, 17:06
Medlem
thaimans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin_katt
Hur är det bästa sättet att rent konkret signalera att man är ute efter lite mer än massage? Är det bäst att helt enkelt bara ta av sig alla kläderna och ligga naken på bristen när massören kommer in i rummet? Kan detta innebära problem?

Nu blir jag lite osäker om du driver med oss?
Har du tummen mitt i handen? Eller är du bara tafatt?
Man uppträder normalt mot dessa kvinnor som man uppträder mot alla andra, man är ren och luktar gott, man har framförallt humor vilket uppskattas oerhört av dom.

Tar du inte av dig allt så är det ju du som ger signal om vilken torris du är. Du kan i deras ögon också vara snut eller från någon tidning, det uppskattas däremot inte.
Citera
2015-02-15, 17:15
Medlem
Fidelio69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av martin_katt
Lägg dig på mage naken på madrassen/britsen, kuken i söderläge. När vändning sker ser du till att få stånd. Om hon inte använder någon handduk för att skyla dig så ser hon när du styvnar, om hon har handduken över så kommer hon se att tältpinnen reser sig...

Nej, det kan inte innebära problem. Förutom för din plånbok när du är kåt och ska försöka förhandla och tänker med kuken.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in