Citat:
Ursprungligen postat av
ant'
Jag skulle säga att det bästa vore att maxa crit, men det beror lite på hur dina stats i övrigt ser ut.
Jag använder mig av ett färdigt spreadsheet för att räkna ut vad som är bäst för just min karaktär, länk här:
https://docs.google.com/spreadsheets/d/1q7UYFHN70F2dNQzYYbkDAOSgvogQ8fUXOGRGG0zhcRc/edit#gid=0
Tryck på File > Make a copy för att bara använda det.
Citat:
Ursprungligen postat av
ImWorthless
1.00% +Elemental
(Fire, Cold, Lightning osv) Skills Damage gives you 14,957.10 dps
1.00% Critical Hit Chance gives you 25,947.53 dps
1.00% Critical Damage gives you 3,717.00 dps
1.00% Attack Speed gives you 13,946.49 dps
100 Dexterity gives you 21,198.31 dps
Kopierade det ovan från min diabloprogress.
Taget från en DH, så DPS är ju procentuellt uträknad på vad jag har, men du får ju en hum om ökningarna..
Nej, det blir man inte.
Jag la cirka 10 bille under 1 timma på rerolla innan jag fick det jag ville.
Då är dina 7bille borta bara där

Tack för hjälpen, tror jag satsar på crit då
Citat:
Ursprungligen postat av
GillarKebabtallrik
haha wtf #teamnosleep
Surt med måndag, måste jobba. Dock jobbar jag hemifrån så det kanske blir att man smyger in några rifts här och där

Jag är inte riktigt frisk från en förkylning. Eller ja, för sjuk för att gå till jobbet men för frisk för att ligga i sängen hela dagen så tänkte spela lite.
Hade faktiskt glömt att D3 kunde vara så här kul, spelat ganska mycket i helgen.
Har haft ganska tur med, redan fått min rorg (fast ganska dålig), 3 set sunwuko, 2 inna och gungdo gear. Inte de bästa rollsen och ingen ancient men de har rätt stats iaf. Skulle behöva ett vapen nu bara men en furnace är väl bara att sluta drömma om även denna season