Citat:
Ursprungligen postat av
Chuck-Finley
Hahaha f*n vad arg jag var då, mjoo hur lång tid tog det?? Han slet när vi kom in, och hade nog inte kommit nån vart när vi lämnade.
Sen minns man ju stjärnan som skulle leka elektriker med, han hade nåt enkelt fel med positionsljuset och det slutade med att han släckte ned hela ekipaget, den mannen fick väl inte lov att byta torkarblad sedan ens??
...TERRIER!
Hahaha, ja han såg ju närmast förtvivlad ut! Vet inte om han blev något duktigare heller...
Åh herregud, han ja!
"Do you know Eltric? That make light on truck? One light was broken so I fixed it, now NO light on truck work!"
Jo, jag trodde först att chefen skojade med mig när han bad mig stanna på övertid för att hjälpa honom montera torkarna han hämtat ut på Volvo, men han skojade inte; han hade fan gett honom förbud att göra
något annat än att fylla diesel, adblue och spolarvätska! 😳
Citat:
Ursprungligen postat av
flashspy
Alltid lika kul när folk argumenterar med sig själv

Jag och Chuck jobbade åt en individ som var skrämmande lik Dodan i filmen Svart katt vit katt. Kan rekommenderas varmt. Se filmen så förstår du vad vi varit igenom och får med dig skämtet på köpet. 😉
Det allra mest komiska i saken är att individen ifråga sist jag kollade bodde på en kennel.