Citat:
Ursprungligen postat av
SweDutch
Du kan ju alltid åka ner till t,ex. Bulgarien och köpa ditt körkort där istället.
Håller du fortfarande på med narkotika eller? Isf vill jag avråda dig starkt på att fortsätta utbildningen. Finns för många idioter som ger denna bransch ett extremt dåligt ryckte. Skärpning!

Vem fan bryr sig om lite knark? Många skötsamma medborgare har knarkat i sin ungdom. Inte fan sitter man i hytten påverkad med avsikt att köra ihjäl en stackare på E4an. De trevligaste människorna jag träffat är de människor som är ex. narkomaner/kåkfarare, i vuxen ålder när de lagt sitt liv bakom sig är dessa så satans ödmjuka, pålitliga och trevliga. Skärp du dig, den här killen kommer inte vara ett jävla rötägg i trafiken, vart annan jävla ungdom röker knark idag.
Citat:
Ursprungligen postat av
diskretpunkt
nej det var bara under en ganska kort tid typ ett par månader för cirka 2 år sedan. kommer jag få lämna prover enbart, eller får jag inget lämp alls och åker ut från utbildningen? Hade ju vart lagom kul för någon gammal skit grej nu när man kämpat sig en bit in på utbildningen.
Du får helt enkelt kontakta transportstyrelsen.