Citat:
Ursprungligen postat av
Grodaifickan
Du har uppenbarligen inte förstått vad jag skrev. Flashback är en bra plattform men personerna bakom är en helt annan fråga. Vad för garanti har förresten du och jag att det hela inte är ett insiderjobb?
Flashbacks ledning har som bäst varit oaktsamma och försummande. Jämför tiden man lagt på att gnälla om adblock satt mot tiden man ägnat åt att ens kommentera det här så börjar nog bilden klarna lite.
Det här undrar jag också över. Varför kommenterar inte FB det hela?
När ryktet gick ut i somras eller när det var om att de hade FB:s databas så gick admin ut med att de varken kan bekräfta eller dementera då de inte vet. Nu vet alla, för jag tror inte att frange till exempel har varit något beställt troll som eventuellt läkaren, därmed kan det kanske vara läge för FB att kommentera det hela?
För övrigt har jag missade samtal från okänt nummer och dörrklockan plingade i förmiddags. Men den plingade bara en gång och jag antog att det var försäljare eller dylikt, så somnade om istället.
Men senare föll tanken ned: Kan det ha varit Aftonbladet? Jag har ju önskat livet ur deras barn, "näthatat" PH-Emelie från säsong 2013 och säkert ännu mer.
Hoppas, hoppas...