Citat:
Ursprungligen postat av
Aldhissla
Var hälsad
Jag är aningen ambivalent vad gäller subben. Provade den för några helger sedan för första gången och har egentligen inga jätteerfarenheter av opioider/opiater innan. Jag både snortade och körde sublingualt och väntade och fyllde på efter hand. Jag kände bara att kroppen kändes tung samt ett visst illamåendet, postafen till trots. Euforin och välmåendet uteblev helt. Av bara farten drog jag tillslut i mig 5st sub8or på 2,5dygn. Min fråga är om det är ett rus man måste vänja sig vid eller var det att jag helt enkelt tog för mkt för snabbt som sabbade upplevelsen?
MVH Aldhissla, hobbyknarkare
Sub blir inte bättre i större doser om man inte behöver mer. Det är mycket bättre eufori på tex tram den uteblir oftast på sub.
Men problemet är nog att du förväntar dig för mycket. Lär dig gilla ruset så är sub jävligt skönt och löser alla problem du har. När du kör näsa se till att det stannar där och inte sväljer så mycket.
Några timmar The Doors bara sitta i soffan och slö kolla på någon film tills man noddar kan inte bli bättre.