2015-02-12, 15:29
Medlem
anapols avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Det enda jag kan komma på iaf
Det räckte med lite käk så var allt lugnt!
Citera
2015-02-12, 15:35
Bannlyst
Har funderat på detta med dom som kört länge hur dom gör vid deras provtagningar.

Någon kunnig här inne som vet hur lång tid Subutex sitter i piss prov?

Har funderat och vet dem flesta drogernas tider. Men ett subutex brukande om säg 1tablett ala 8mg dagligen i flera år som dom största som får utskrivet sitter på.

Vad kan det ta för tid att bli ren i kroppen/pisset efter 5år på 8mg dagligen tror ni ?
Citera
2015-02-12, 15:40
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Går det att injekta gula svenska subutex (utan naloxone) ?

Polare säger att det stelnar på en gång i pumpen. Ska man kallvattenlösa eller varmt eller hur gör ni ?

sökt och hittar inget om detta, en polare säger att det inte går men har för mig jag hört att det visst går. Inte sett en gul på flera år heller btw..

MVH

Du menar subuxone som är långt ifrån subutex. Visst samma verksamma ämne. Men Naloxonet i subuxonen gör att 50-70% av ruset försvinner emot en vit subutex.

Såvida du inte syftar på svenska subutexen men dom är oreanga och inte gula. Dom fungerar som dom vita för dom har inget naloxon i sig. Dock att skjuta dem är riktigt äckligt ohälsosamt då det blir rena geggan av en fix av 4mg, så man får ta mycket vatten och ta lite utav den för att det ska gå vägen rätt annars fuckar man kroppen totalt rent ut sagt.

Det många nybörjare inte förstår är att subutex är subutex och subuxone är subuxone.

Det går skjuta båda (all buprenorfin) Dock så får många huvudvärk av subuxonen tex pga naloxonet som är ett blockeringsämne. Därför det är billigare med citronen aka apelsinen aka subuxone, för att ingen vill köpa den för samma pris som en vit, och det förstår jag.
Citera
2015-02-12, 16:30
Medlem
CoopColas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av limE86
Jag tror inte att din tolerans har hunnit sjunka något nämnvärt på bara 8 dagar.
Jag fick vänta drygt 2 månader för att min tolerans skulle sjunka rejält
okej, som jag misstänkte då.. men kommer ändå prova dra ett par linor och ta en 4-5 xanor. Kan återkomma med resultat

Trpr du/ni att citodonen sabbar det hela? tar ca 4-8 per dag (flest i måndags och så mindre o mindre...).

tack för snabbt svar!
Citera
2015-02-12, 16:38
Medlem
limE86s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CoopCola
okej, som jag misstänkte då.. men kommer ändå prova dra ett par linor och ta en 4-5 xanor. Kan återkomma med resultat

Trpr du/ni att citodonen sabbar det hela? tar ca 4-8 per dag (flest i måndags och så mindre o mindre...).

tack för snabbt svar!

Nä tror inte citodonet kommer att sabba det. Lycka till
Citera
2015-02-12, 18:20
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Går det att injekta gula svenska subutex (utan naloxone) ?

Polare säger att det stelnar på en gång i pumpen. Ska man kallvattenlösa eller varmt eller hur gör ni ?

sökt och hittar inget om detta, en polare säger att det inte går men har för mig jag hört att det visst går. Inte sett en gul på flera år heller btw..

MVH

Gula?

Du måste mena Actavis?
Citera
2015-02-12, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Gula?

Du måste mena Actavis?

Det är väll typ 2 mgare
Citera
2015-02-12, 20:19
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Det är väll typ 2 mgare

Finns tabletter som både innehåller 2 mg o 8 mg.
Citera
2015-02-14, 08:42
Medlem
chaoswithins avatar
Vilket liv, käkade massade flubbro igår och kom hem med dubbelt så många sub som jag skulle, får bli extra stora linor ny eler nåt..Tacka vet jag stackholm, där kan man alltid gå till plattan och kränga av dom :P
Citera
2015-02-14, 09:52
Medlem
tarjaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Gula?

Du måste mena Actavis?

Mer åt det oranga hållet vid närmare titt. testade med kokhett vatten, inga problem men se till att få i er den fort för fick dra dubbelsvar ett par gånger.
Citera
2015-02-14, 13:57
Medlem
Blir galet trött dagen efter båten, speciellt vid en kombo av tramadol. Antar att jag inte är ensam om det, men det är lite störigt om man har saker att göra...
Citera
2015-02-14, 14:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Skams
Blir galet trött dagen efter båten, speciellt vid en kombo av tramadol. Antar att jag inte är ensam om det, men det är lite störigt om man har saker att göra...
Sänk doseringen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in