2015-02-11, 12:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av toveLo
Varför ägnar sig vissa flashback användare åt extrem näthat?

Bara det faktum att du ställer den frågan visar på att du ALDRIG kan förstå, varför det är helt meningslöst att ens försöka svara.

Du tror såklart att dom människorna är "onda", och att du är "god", och inget är så farligt som människor som tror att dom är goda.
Citera
Medlem
guderis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Senjinone
När gjorde dom det?

När man hänger ut personer
Citera
Medlem
GeneralPoops avatar
Citat:
Jag tror att de flesta, åtminstone normalt funtade människor är överens om att rasism och mordhot inte är "okay". Vilka är "Vi" som inte får vara med och säga till om? Menar du patetiska flashback-enstörningar som dig som hänger på flashback dygnet runt? Nej, ni har inte tolkningsföreträde för vad som är okay att säga och inte okay att säga.

Hahah intressant. Det är alltså okay att kalla mig för patetisk flashback-enstöring trots att du inte vet ett skit om mig?
Varför anser du dig då ha tolkningsföreträde om att det är okay att säga så till mig, men jag får inte säga att jag tycker att negrer är korkade (som ett exempel, är rätt orasistisk av mig annars).

Dubbelmoralen du uppvisar är ju helt jävla enorm, men det är du väl inte smart nog för att inse.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av guderi
När man hänger ut personer

Vilka personer har dom hängt ut?
Citera
2015-02-11, 12:38
Bannlyst
Aftonbladet och svensk media kan ju visa vägen som största part o få en mer värdig debatt. Tyvärr har vi inte sett tecken på det förbud att kommentera artiklar vinklade reportage agendor och hjärntvätt av vår godtrogna föräldrageneration. På Flashback är det svårt att diskutera saker för folk lägger sig ofta i opposition medvetet. Så det är lätt att sprida dynga då skiter man i kommentarerna men när man ibland är känslig o vill ha schyssta svar blir man väldigt lätt kränkt. Man skulle kunna göra någon slags färgskala på Flashback där mer värdefulla ämnen som berör människors relationer hälsa etc skulle ha en mer respektfull ton.
Citera
Medlem
8711s avatar
Citat:
När gjorde dom det?

Att göra hembesök hos folk efter att ha tagit del av stulna uppgifter från kriminella vänsterextremister ser jag absolut som trakasserier. Än värre efter att en person tagit livet av sig efter detta för bara några dagar sedan.

Om, Nordfront gör samma sak mot vänstermänniskor, är det då samma sak enligt dig? Det vore exakt samma sak. Men då vore det hemskt, du skulle skrika högt, det vore oooolaaaagligt, det vore läskigt osv osv.
Citera
Medlem
Citat:

om det nu, där bakom feministluggen någonstans, finns tillstymmelse till hjärnkapacitet: förstår du då skillnaden mellan vad en skogsarbetare gör och vad landets största tidning gör?
Citera
Medlem
Observerads avatar
Citat:

Tycker du att det är rätt att man riskerar att bli uthängd i Sveriges vidrigaste blaska ifall man uttrycker sig hatiskt på ett anonymt forum? När vill du att vi slår upp våra egna gulagläger?
Citera
2015-02-11, 12:39
Medlem
guderis avatar
Citat:

Har du inte följt vad det handlar om behöver du inte spela Allan
Citera
2015-02-11, 12:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av OY
I någon mån är Kakan en maktfaktor, det förstår även du, likaså Aschberg, Helin och många andra offentliga personer. Vilken makt utöver offentliga personer får kritiseras? Makten är personer, inte organisationer.

Jag vet inte om jag håller med. Makt har människor bara om man erkänner den makten. Jag kan inte se att Kakan eller Aschberg har någon makt.

F-n, jag håller med Kakan, dom flesta män är utvecklingsstörda, kvinnor också för den delen.
Citera
2015-02-11, 12:40
Medlem
8711s avatar
Citat:

Ja, dom har kopplat ihop användare här som dom print screenat inlägg och användarnamn ifrån och sen berättat vad dom arbetar med exempelvis, vilket inte är självklart att man vill berätta. Varför är det ens relevant att man arbetar i skogen eller som undersköterska? Det är inte relevant.
Citera
2015-02-11, 12:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Observerad
Kan du ge några exempel? Tycker du att det är rätt att man inte får uttrycka sig hatiskt på ett anonymt forum utan att riskera att bli uthängd i Sveriges vidigaste blaska?

Vilka har blivit uthängda?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in