Citat:
Ursprungligen postat av
Der.Schizoid
Tvärtom, det H.E.L. gjorde är ju vad Aftonbladet vill att vi ska göra - tystna. Stå istället för din åsikt, fortsätt skriva på FB och var stolt över forumets möjligheter att få yttra sig när i princip all media försöker styra våra tankar och handlingar.
Det H.E.L. svarade är förmodligen det sämsta som kan hända FB och exakt det AF-gänget ville höra. Fegt.
Som en som faktiskt följde tråden han skrev i, så har jag inget som helst problem med att han bad om ursäkt.
Det är en sak som man måste tänka på, bara för att man har rätten att kalla hon på SVT för diverse ord, så innebär det inte att man bör göra det. Man ska ALLTID ha rätten däremot.
Nu var det ju faktiskt så att hon läste vad som skrevs och skrev det på sin twitter eller nått att hon faktiskt tog illa upp och att hon tyckte det var jävligt tråkigt.
VAD är det dåliga i att H.E.L faktiskt ber om ursäkt för att han gjorde henne ledsen?
Tycker det är jävligt dåligt av er som förespråkar att man ska be folk suga kuk hit och dit istället för att i berättigade fall vara den större människan och be om ursäkt (dock till personen då, inte till hor-media). Att be om ursäkt tar på intet sätt bort din rätt till yttrandefrihet, det visar däremot att du kan vårda den.
Eller som han själv skrev
Citat:
”Detta kommer bli mitt sista inlägg på Flashback. Startade 2003 och hunnit med mycket skit här men detta med Sannah ångrar jag verkligen. Förstått att det verkligen sårade *henne och det är inte alls vad jag var ute efter. Ville provocera och inte göra en *enskild person ledsen. *Inser nu vad ordet kan *göra så lägger ner detta.”
Det var ett projekt han hade som gick överstyr.