Citat:
Men för i helvete, fatta en enda liten sak, dessa människor har fått tag i flashbacks databas med emailadresser som de lämnat vid registreringen. All annan spekulation är ju bara så efterbliven, eller är flashbacks uppfattning den att förövarna i gängse case samlat in en massa emailadresser på nätet och sen gissat sig till att den dä @ måste nog skriva på flashback. Bästa Admin, för att mitt gamla konto skulle kunna sammankopplas med mig i det riktiga livet så är den minsta gemensamma nämnaren att flashbacks emails-registrering hamnat i orätta händer, det enda som kopplar mig samman i mitt privat leverne med flashback är just den där emailen som jag var tvungen att lämna när ja<g registrerade mig.
Med Tanke på admins rabiata förnekande av en ev läcka så skulle det vara väldigt intressant hur han förklarar hur rg lyckats få ihop det med min email och min riktiga person?
Eller för att förekomma moderatorer och admins lama bortförklaringar, det finns inget alternativ till att de kunnat koppla ihop min email med mig och flashback utan att de har tillgång till flashbacks databas!
Men eftersom jag använder ett unikt nick på fb så har jag inte blivit ihopkopplad med ett specifikt konto, men det kan väl flashback hjälpa rg med om dom vill!
Med Tanke på admins rabiata förnekande av en ev läcka så skulle det vara väldigt intressant hur han förklarar hur rg lyckats få ihop det med min email och min riktiga person?
Eller för att förekomma moderatorer och admins lama bortförklaringar, det finns inget alternativ till att de kunnat koppla ihop min email med mig och flashback utan att de har tillgång till flashbacks databas!
Men eftersom jag använder ett unikt nick på fb så har jag inte blivit ihopkopplad med ett specifikt konto, men det kan väl flashback hjälpa rg med om dom vill!
Jag håller med, databasen måste ha läckt. Det är alldeles för många här som säger att det är omöjligt att de skulle varit oaktsamma med mailen. Vi måste nu utgå från att databasen läckt och Admin försöker hemlighålla det för att inte förlora användare.