2015-02-10, 19:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ASAPROCKY
tack för hjälpen. eftersom de är min första kur så kanske enbart testo 250mg e5d och skippa bollarna är ett bättre alternativ.

Klokt beslut! Kör hårt och lycka till med kuren.
Mvh
Citera
2015-02-10, 20:05
Medlem
Testo P (första 4 veckorna, 10ml)
Testo E (250mg i 14 veckor)
Arimidex (AI vid behov)
Clomid och/eller Novla (PCT)

Vad tycker ni om PCTn? Verkar allt vara komplett?
Citera
2015-02-10, 21:34
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Jag tycker du ska prova o m du är sugen. Har inte några jätteförväntningar bara. Hade jag varit du hade jag kört iaf 200mg ew! enligt gdgdg bygger det lika bra som 1g testo ew! Hua.

Enligt vetenskaplig biologisk fakta menar du nog, men det är klart du kan ju uppenbarligen inte engelska, så jag förstår att du har det svårt.
Citera
2015-02-10, 23:03
Medlem
Bowmoresfinests avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Enligt vetenskaplig biologisk fakta menar du nog, men det är klart du kan ju uppenbarligen inte engelska, så jag förstår att du har det svårt.
Haha ja eller hur! Du har ju sagt att det är så då är det så.. Bra där

Vetenskapliga fakta! Har du nåt innaför pannbenet förstår du själv att det finns så mkt annat som spelar in än några siffror på hur starkt androgen o anabolt ett prepp är
Senast redigerad av Bowmoresfinest 2015-02-10 kl. 23:06.
Citera
2015-02-11, 02:01
Medlem
Knasbass avatar
Jag har en fråga kanske nån frågat tidigare men orkar inte bläddra. Hur är det om man börjar på en kur med C-hepatit? Är det farligt eller?
Citera
2015-02-11, 02:24
Medlem
Hallå!

Söker en grön sida att köpa Winstrol ifrån!
Har aldrig tidigare köpt eller använt någon typ av anabola steroider, så uppskattar svar!
Citera
2015-02-11, 06:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DreamBigGetBig
Hallå!

Har aldrig tidigare köpt eller använt någon typ av anabola steroider, så uppskattar svar!

Det finner du här
(FB) Den stora tråden om internetshopar och deras sortiment 2 (Läs inlägg #2!)
Citera
2015-02-11, 08:04
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalleee
Testo P (första 4 veckorna, 10ml)
Testo E (250mg i 14 veckor)
Arimidex (AI vid behov)
Clomid och/eller Novla (PCT)

Vad tycker ni om PCTn? Verkar allt vara komplett?

Tycker du själv att din text är komplett? Vad är frågan ens liksom?
Använd kurfeedbackmallen om du vill ha vettiga svar din snorkel.

(FB) Kurfeedbacksmallen

Mvh

/aKAY
Citera
2015-02-11, 08:37
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowmoresfinest
Haha ja eller hur! Du har ju sagt att det är så då är det så.. Bra där

Vetenskapliga fakta! Har du nåt innaför pannbenet förstår du själv att det finns så mkt annat som spelar in än några siffror på hur starkt androgen o anabolt ett prepp är

Anabolic androgenic steroids (AAS) all carry their own anabolic and androgenic rating and such rating is based on the primary steroid testosterone. Testosterone carries with it an anabolic rating of 100 and an androgenic rating of 100 and it is by this rating in-which all other steroids are measured in each regard. The higher its rating is in a particular category the higher its nature is to that end in-terms of its makeup but interestingly enough this does not always translate into action. Take for example Trenbolone, the Trenbolone hormone has an anabolic rating of 500 and an androgenic rating of 500 and performs mirroring such ranking. Then take the Fluoxymesteron (Halotestin) its anabolic and androgenic ratings blow Trenbolone out of the water, in-fact its androgenic rating is 850 but it provides absolutely no androgenic traits to the user. Why is this important? As you recall, for a steroidal hormone to provide an androgenic benefit it must necessarily bind to the androgen receptors; regardless of how androgenic in nature the particular hormone is if it has a poor androgen receptor binding ability it will provide no androgenic action. This is the case of steroids such as Halotestin which carry with it little to no binding affinity and even some DHT based steroids such as Stanozolol (Winstrol) making them almost useless in-terms of building size but as you may already know, due to their anabolic nature they can still be very useful.

Then we have anabolic androgenic steroids with positive androgen binding ability yet produce little in-terms of massive growth but can still be very useful. Recall, androgens not only promote size but fat-loss as well or more aptly increased metabolic activity; when we couple this with solid anabolic activity we have a worthwhile steroid of an androgenic nature although weak in-terms of size or growth; Primobolan being a prime example. As you should be easily able to see, as it pertains to the anabolic and androgenic rankings while the anabolic ranking of a steroid lends to a strong understanding of the particular steroids power the androgenic rating tells us very little unless we understand how well it binds to the androgen receptors.

Så när du lär dig engelska om du lär dig engelska, så kanske du inser hur sönderknullad du blev av mig, men jag tvivlar på att du någonsin kommer att förstå hur fel du hade. Jag kommer fortsätta att kopiera in den här texten spelar ingen roll hur många sidor som går, om du börjar tjafsa om det igen då kommer den enbart kopieras igen så alla kan se vilken idiot du är (om och om igen). Så det är ingen ide att du håller på, du hade totalt fel ta det som en man och gå vidare istället...

Källa http://www.steroid.com/Anabolic-Androgenic-Steroids.php
Citera
2015-02-11, 10:16
Medlem
Fått kallelse från min läkare på lokala vårdcentralen att lämna blodprov för att kolla ifall jag har brist på ämnen(framförallt vitaminer), men även om jag har någon liten blödningar, blodsockernivån, kolesterol osv.

Kör på Testo E 250 mg 4D, fjärde sticket sätts idag.
Vågar man göra det eller ska man strunta i det p.g.a. risken att torska?
Citera
2015-02-11, 10:32
Medlem
KingArons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av p0d1
Fått kallelse från min läkare på lokala vårdcentralen att lämna blodprov för att kolla ifall jag har brist på ämnen(framförallt vitaminer), men även om jag har någon liten blödningar, blodsockernivån, kolesterol osv.

Kör på Testo E 250 mg 4D, fjärde sticket sätts idag.
Vågar man göra det eller ska man strunta i det p.g.a. risken att torska?

Du behöver inte oroa dig. Dom har tystnadsplikt.
Citera
2015-02-11, 12:50
Medlem
max-gains avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamBigGetBig
Hallå!

Läs på mer för guds skull, winstrol är ingen nybörjar kur och när du förstått det har du säkert redan namnet på 10 olika shoppar du kan köpa ifrån
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in