2013-12-15, 01:37
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Jag vill pröva testo E så småningom, anledningen till att jag inte gör det än är för att jag känner mig för osäker med att hantera nålar och allt runtomkring. Uppfatta mig inte fel jag är inte nålrädd utan bara för dåligt påläst ang det just nu känner jag.

Jag har blivit lite väl rund på sistonde, legat på för stort överskott helt enkelt därav drar jag ner lite på det under en kortare period. Försöker hålla mitt bf någorlunda åretrunt, sist så blev det en stressdeff på våren som resulterade i allt för stor muskelförlust istället.

Det är inte svårt att injektera, men visst alla är väl inte osäker i början.
Innan jag satte första mitt första stick kollade jag på videor på youtube, flera stycken, läste lite här och på länkar som finns i trådarna.
Det är busenkelt, skinkan är det bästa som nybörjare.

http://www.youtube.com/watch?v=mZ0C-2ZWkMw
Citera
2013-12-15, 02:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fundersam1
Jag vill pröva testo E så småningom, anledningen till att jag inte gör det än är för att jag känner mig för osäker med att hantera nålar och allt runtomkring. Uppfatta mig inte fel jag är inte nålrädd utan bara för dåligt påläst ang det just nu känner jag.

Jag har blivit lite väl rund på sistonde, legat på för stort överskott helt enkelt därav drar jag ner lite på det under en kortare period. Försöker hålla mitt bf någorlunda åretrunt, sist så blev det en stressdeff på våren som resulterade i allt för stor muskelförlust istället.

jag satt mitt första stick i onsdags, och jag är fan livrädd för nålar.
jag började fan skaka i händerna av att bara öppna förpackningarna till nålarna.
oroade mig helt i onödan gick superfint. sved till 1 sek sen var de över.
läs bara och ta lite tid på dej som nån annan skrev tidigare!

det är allt annat runtomrking du borde koncentrera dej mest på inte stickandet.

mvh
Citera
2013-12-15, 03:03
Medlem
detta kanske inte är så viktigt fråga men undra ändå.
men har fått för mig att mitt piss har börja lukta jävligt konstigt spec första dagen jag hade stuckit.
gissar på att alla har så?

typ lite mörkare oxå men de kan va vattnet bara
men inte lukten, de lukta mysko

hur lång tid brukar det ta för erat testo-e att verkligen kicka igång?
förstår att de är olika från märke till märke, dos till dos. men går de säga på ett ungefär?
mvh
Citera
2013-12-15, 03:08
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skallpan2
Det är inte svårt att injektera, men visst alla är väl inte osäker i början.
Innan jag satte första mitt första stick kollade jag på videor på youtube, flera stycken, läste lite här och på länkar som finns i trådarna.
Det är busenkelt, skinkan är det bästa som nybörjare.

http://www.youtube.com/watch?v=mZ0C-2ZWkMw
Jag vågar ju säga emot, tycker låret är mycket enklare. Speciellt för en nybörjare som kanske inte är så stabil på hand, osäker på att aspirera och liknande. I låret har du det precis framför dig, och kan använda båda händera.
Citera
2013-12-15, 04:07
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sedan
Jag vågar ju säga emot, tycker låret är mycket enklare. Speciellt för en nybörjare som kanske inte är så stabil på hand, osäker på att aspirera och liknande. I låret har du det precis framför dig, och kan använda båda händera.

Nej, du har helt rätt i det, jag sköt första gången i skinkan, men 90% sköt jag i benet som nybörjare, det är en smaksak vad man trivs bäst med, man ska testa båda ställena tycker jag.
Men skinkan tycker jag är lättast
Citera
2013-12-15, 05:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sedan

sant de du säger. men skinkan måste väl endå göra mindre ont? mindre nerver osv?
känns som låren är svårare att pricka rätt.
men ska prova båda men gruvar mig för att sätta låret känns obehagligare på nått sätt.

köpte mindre nål för ska testa axeln oxå. är det bra för nybörjare?

använde en spegel för att se skinkan när jag skulle sticka iaf. blir ju så jävla krampigt att stå vriden.
kan tänka mig att skinkan går dåligt för riktiga bjässar om dom inte kan vrida sig, men då kanske dom är vana och inte tittar så noga vad vet jag.

kan tänka mig när man stuckit typ 500ggr att man bara sticker lite här å var och inte tittar så noga och vet typ vart alla nerver osv sitter du är då definitivt inte skakis:P
Citera
2013-12-15, 05:57
Medlem
sedans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rbbb
sant de du säger. men skinkan måste väl endå göra mindre ont? mindre nerver osv?
känns som låren är svårare att pricka rätt.
men ska prova båda men gruvar mig för att sätta låret känns obehagligare på nått sätt.

köpte mindre nål för ska testa axeln oxå. är det bra för nybörjare?

använde en spegel för att se skinkan när jag skulle sticka iaf. blir ju så jävla krampigt att stå vriden.
kan tänka mig att skinkan går dåligt för riktiga bjässar om dom inte kan vrida sig, men då kanske dom är vana och inte tittar så noga vad vet jag.

kan tänka mig när man stuckit typ 500ggr att man bara sticker lite här å var och inte tittar så noga och vet typ vart alla nerver osv sitter du är då definitivt inte skakis:P
Säg inte det, jag tycker att häcken gör bra mycket ondare än låret. Är väldigt sällan som jag får dåliga träffar i låret, och om det händer så är det ju inte mer komplicerat än att flytta sticket. Att aspirera med en hand i en sådan konstigt vriden position som när man skall sätta i gluteus är också helt värdelöst, när jag väl sticker där nu så skiter jag helt enkelt i att aspirera vilket inte är så bra. Därav undviker jag och kör axlar och lår.

Axeln är topp, däremot är det inga problem att köra med blå nål där också.
Citera
2013-12-15, 13:18
Medlem
walle2343s avatar
Tänke köra Test E snart 250mg e5d i 10 veckor. Men vill jag vill göra Lean Gains Därför tänkte jag lägga in 20mg winstrol de sista 40 dagarna.. Är de smart att lägga in 20mg winstrol de sista 40 dagarna eller är det fel?
Citera
2013-12-15, 13:31
Medlem
Skallpan2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av walle2343
Tänke köra Test E snart 250mg e5d i 10 veckor. Men vill jag vill göra Lean Gains Därför tänkte jag lägga in 20mg winstrol de sista 40 dagarna.. Är de smart att lägga in 20mg winstrol de sista 40 dagarna eller är det fel?

10 veckor är lite väl kort, kör 12 istället.
Klart du kan slänga in det de sista 40 dagarna, men de flesta hade valt att fronta med det, varav jag också.
Citera
2013-12-15, 14:01
Medlem
walle2343s avatar
Citat:
Klart du kan slänga in det de sista 40 dagarna, men de flesta hade valt att fronta med det, varav jag också.
Jo, Men det jag glömde skriva var att jag inte vill ha vätska. arimidex kan hjälpa jag vet men vill ha den där lilla extra hårdheten vilket Winstrol ger
Citera
2013-12-15, 14:38
Medlem
chebmamis avatar
Citat:

Han är fattig, han vill bara köpa hem 10 ampuller/1 vial. 10 veckor är för kort på testo-e, kör testo-p istället isf. Testo-e ska köras minst 12 veckor och då med front.
Citera
2013-12-15, 15:00
Medlem
walle2343s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chebmami
Han är fattig, han vill bara köpa hem 10 ampuller/1 vial. 10 veckor är för kort på testo-e, kör testo-p istället isf. Testo-e ska köras minst 12 veckor och då med front.
Lol för fattig haha nej, jag bara tänkte 10v räcker men tydligen inte Test-p har jag också tänkt på,
Men vill ha vätskefri massa ^^
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in