Citat:
Ursprungligen postat av
Gymjanne
Har legat på nolva nu i 8 dagar frontade första dagen med 160 mg sen har jag kört 20mg ed. Får nog hem letro idag eller imorgon så dudndrar nog på med 2.5 mg ed tillsammans med 20mg nolva ed Som du säger.
Hur gör du med nedtrappningen för letro? Sänka med 0.5 mg i veckan?
Mvh
Kör på med 2.5mg ed tills känningarna släpper. sen ner till 1.25mg ed i en vecka eller nåt. sen halvera igen och igen tills du kör 0.5 eod då kan du sluta helt.
Citat:
Ursprungligen postat av
Tony_Tedeschi
Din nolva är skräp?
Letro kan du börja ännu lägre dos på 0.5mg ed kommer räcka om det inte är underdoserat skräp. Dundrar du på med för mycket kommer du må skit, tänk på det.
Nej och nej! Så behandlar man inte gyno! Lyssna inte på Tony!
Citat:
Ursprungligen postat av
Gymjanne
Det jag har är alpha pharms 20mgs tabbar. Okej så jag kan starta med 0.5 mg letro ed och sen trappa ner till 0.25? Om de hjälper annars höja dosen.
Förlite. Du behöver nolla östrot för att bli av med gynon!
Citat:
Ursprungligen postat av
Tony_Tedeschi
Yes, börja alltid så lågt som möjligt och justera om det inte händer så mycket. Jag personligen tar hellre lägre dos längre och mår bra än stressar med monsterdoser och mår som en kratta(påverkar träningen och livet negativt).
Men om man behandlar gyno behöver man bomba på ordentligt! Må dåligt några veckor och bli av med gynon är det värt! Tony du verkar ha riktigt klent psyke som bara tjatar om att du är så rädd att må dåligt!
Din rädsla ska inte göra att grabben måste ha kvar sin gyno! Skärp dig!
Mvh