2015-05-06, 11:09
  #18529
Medlem
-KarlAlfreds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mrolson
Gubben lilla, det är din attityd jag har problem med och det är lite pinsamt att du tror SARMs är prohormoner. Men det är som sagt skitsamma. Det är ingen som säger att vi måste gilla varandra bara för att vi skriver på samma del av FB. Det är som det är.

Likewise. Din attityd är rätt illaluktande också. Att jag inte har koll på vad SARMs är kanske är pinsamt i din värld, men du förstår säkert hur mkt jag bryr mig.

Sov gott
Citera
2015-05-06, 11:28
  #18530
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymjanne
Kom igen grabbar behöver seriöst hjälp ska jag höja dosen nolva eller kliva på letro vill fan inte lägga ut 20k på operation... Känns som knölen blivit lite större.. Ligger somsagt på pct så har ju inge prepp som aromatiserar.

Mvh

vad är din dos på nolva? Hur länge har du kört nolva?

Om du kört nolva ett tag ska det räcka med 20mg ed om det är bra grejer. Om du legat kort tid på det kan du fronta upp dosen. Inom sjukvården frontar dom första dagen med 160mg sen 20mg ed för att hålla jämn nivå.

Dundra på med letro också om du nojar. Du får inte större vårtor av att lägga in letro. När jag behandlade gyno körde jag 2.5mg ed tills känningarna släppte. Sen sakta sakta drog ner på dosen tills jag klev av letron helt. Under hela perioden körde jag nolva.

Jag kommer få kommentarer att det är för hög dos letro men tänk då också på att nolvan sänker effekten av letron. Men det är inte för hög om man ska kontra gyno. Endast för hög om man ska köra det som skydd.

mvh
Citera
2015-05-06, 12:06
  #18531
Bannlyst
I början typ första veckan jag körde testo för första gången någonsin så upplevde jag samma sak lite då och då. Men det gick över snabbt. Håll ut bara. Till slut kommer du må mycket bättre på testo än utan.
Citera
2015-05-06, 12:20
  #18532
Medlem
Mattsson69s avatar
Jag har själv lidit av panikångest i 10+ år.

Och det kan jag säga på rak arm att testo har hjälpt mig att slippa det. Jag mår som en kung när jag är "ON".

Jag tror mer att det är du som är osäker och orolig att du gör fel? Kanske hypokondri?

Njut av ditt testo, och du borde köra iaf E5D.
Citera
2015-05-06, 12:48
  #18533
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort
vad är din dos på nolva? Hur länge har du kört nolva?

Om du kört nolva ett tag ska det räcka med 20mg ed om det är bra grejer. Om du legat kort tid på det kan du fronta upp dosen. Inom sjukvården frontar dom första dagen med 160mg sen 20mg ed för att hålla jämn nivå.

Dundra på med letro också om du nojar. Du får inte större vårtor av att lägga in letro. När jag behandlade gyno körde jag 2.5mg ed tills känningarna släppte. Sen sakta sakta drog ner på dosen tills jag klev av letron helt. Under hela perioden körde jag nolva.

Jag kommer få kommentarer att det är för hög dos letro men tänk då också på att nolvan sänker effekten av letron. Men det är inte för hög om man ska kontra gyno. Endast för hög om man ska köra det som skydd.

mvh

Har legat på nolva nu i 8 dagar frontade första dagen med 160 mg sen har jag kört 20mg ed. Får nog hem letro idag eller imorgon så dudndrar nog på med 2.5 mg ed tillsammans med 20mg nolva ed Som du säger.

Hur gör du med nedtrappningen för letro? Sänka med 0.5 mg i veckan?

Mvh
Citera
2015-05-06, 12:52
  #18534
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gymjanne
Har legat på nolva nu i 8 dagar frontade första dagen med 160 mg sen har jag kört 20mg ed. Får nog hem letro idag eller imorgon så dudndrar nog på med 2.5 mg ed tillsammans med 20mg nolva ed Som du säger.

Hur gör du med nedtrappningen för letro? Sänka med 0.5 mg i veckan?

Mvh

Din nolva är skräp?

Letro kan du börja ännu lägre dos på 0.5mg ed kommer räcka om det inte är underdoserat skräp. Dundrar du på med för mycket kommer du må skit, tänk på det.
Citera
2015-05-06, 13:01
  #18535
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Din nolva är skräp?

Letro kan du börja ännu lägre dos på 0.5mg ed kommer räcka om det inte är underdoserat skräp. Dundrar du på med för mycket kommer du må skit, tänk på det.


Det jag har är alpha pharms 20mgs tabbar. Okej så jag kan starta med 0.5 mg letro ed och sen trappa ner till 0.25? Om de hjälper annars höja dosen.
Citera
2015-05-06, 13:19
  #18536
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Gymjanne
Det jag har är alpha pharms 20mgs tabbar. Okej så jag kan starta med 0.5 mg letro ed och sen trappa ner till 0.25? Om de hjälper annars höja dosen.

Yes, börja alltid så lågt som möjligt och justera om det inte händer så mycket. Jag personligen tar hellre lägre dos längre och mår bra än stressar med monsterdoser och mår som en kratta(påverkar träningen och livet negativt).
Citera
2015-05-06, 15:02
  #18537
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gymjanne
Har legat på nolva nu i 8 dagar frontade första dagen med 160 mg sen har jag kört 20mg ed. Får nog hem letro idag eller imorgon så dudndrar nog på med 2.5 mg ed tillsammans med 20mg nolva ed Som du säger.

Hur gör du med nedtrappningen för letro? Sänka med 0.5 mg i veckan?

Mvh

Kör på med 2.5mg ed tills känningarna släpper. sen ner till 1.25mg ed i en vecka eller nåt. sen halvera igen och igen tills du kör 0.5 eod då kan du sluta helt.

Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Din nolva är skräp?

Letro kan du börja ännu lägre dos på 0.5mg ed kommer räcka om det inte är underdoserat skräp. Dundrar du på med för mycket kommer du må skit, tänk på det.

Nej och nej! Så behandlar man inte gyno! Lyssna inte på Tony!

Citat:
Ursprungligen postat av Gymjanne
Det jag har är alpha pharms 20mgs tabbar. Okej så jag kan starta med 0.5 mg letro ed och sen trappa ner till 0.25? Om de hjälper annars höja dosen.

Förlite. Du behöver nolla östrot för att bli av med gynon!

Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Yes, börja alltid så lågt som möjligt och justera om det inte händer så mycket. Jag personligen tar hellre lägre dos längre och mår bra än stressar med monsterdoser och mår som en kratta(påverkar träningen och livet negativt).

Men om man behandlar gyno behöver man bomba på ordentligt! Må dåligt några veckor och bli av med gynon är det värt! Tony du verkar ha riktigt klent psyke som bara tjatar om att du är så rädd att må dåligt!

Din rädsla ska inte göra att grabben måste ha kvar sin gyno! Skärp dig!

Mvh
Citera
2015-05-06, 16:03
  #18538
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Grafikkort

Nej och nej! Så behandlar man inte gyno! Lyssna inte på Tony!

Förlite. Du behöver nolla östrot för att bli av med gynon!

Men om man behandlar gyno behöver man bomba på ordentligt! Må dåligt några veckor och bli av med gynon är det värt! Tony du verkar ha riktigt klent psyke som bara tjatar om att du är så rädd att må dåligt!

Din rädsla ska inte göra att grabben måste ha kvar sin gyno! Skärp dig!

Mvh

Kvalitativ nolva funkar kanon och man känner knappt av några biverkningar dessutom. Varför må skit och ha bråttom när man kan få samma resultat utan att det påverkar vardagen? Det är bara dumt. Det har funkat på alla jag känner och det finns studier samt tusentals trådar på andra forum som bekräftar att det fungerar.
Citera
2015-05-06, 16:45
  #18539
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tony_Tedeschi
Din nolva är skräp?

Letro kan du börja ännu lägre dos på 0.5mg ed kommer räcka om det inte är underdoserat skräp. Dundrar du på med för mycket kommer du må skit, tänk på det.

Tror du inte jag kan testa och höja dosen på nolvan till 40mg ed i ett par dagar? Knölen är ju som sagt lite större än ett Martis korn, har aldrig känt att de kliar eller sticker där men helt plötsligt var bara knölen där är Dock öm där...

Tacksam för svar

Mvh
Citera
2015-05-06, 20:45
  #18540
Medlem
Fan nu kommer de vätska när jag klämmer på nipples också har blåst i mig 40 mg nolva och väntar på letro som förmodligen kommer imorgon är livrädd att knölen blir större!!
Mår fan skit när jag tänker på detta!!!
Ska jag hoppa på 2.5 mg letro ed tills knölen försvinner?

All hjälp mottages!!!!
Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in