Herregud vad badsugen jag blev. 14 år!

Där fick hennes klasskamrater ett minne för livet. Hoppas hennes initiativ sprider sig som en löpeld genom fjortissverige. Då lär jag bänka mig vid bassängkanten. Det är stor kvalitetsskillnad på 14 och 20.
Tjejer kring 14 är inte bara barn utan faktiskt sexuella varelser från topp till tå. Det finns inget som så starkt ångar av sensualism som kvinnokroppen kring 14-16. Har ni sett ett par riktigt
puffy fjortonåriga bröst någon gång? Helt nya och opåverkade av gravitation, provokativt putande i uppnosigt trotsig form som perfekta gelehallon (gelehallon kallades ju t o m "jungfrubröst"). Med mjuka kullar till bröstvårtor som skriker efter uppmärksamhet och beröring. Bröst är en färskvara - det finns i princip ingen undre åldersgräns (så länge de alls finns på plats alltså).
Hade haft svårt att låta bli att titta när hon kom upp ur bassängen. Hur reagerar de av det kalla vattnet? Har de styvnat och dragit ihop sig? eller är hon som "the stay-puft marshmallow man" oavsett vad som händer? Allt är möjligt vid 14.