2015-02-10, 15:07
Medlem
ImWorthlesss avatar
Den där Reddit-länken, 6-7 timmar låter endå jävligt mycket.
Finns andra guider/tips/filmer där ute där man i grupp på 4 st färska lvl 1 gubbar kan levla till 70 på under 3 timmar utan exploit.
Dock så tappar man ju Nöjet med att spela spel om man ska jaga sekunder, minuter osv på att vara störst, bäst och vackrast
Citera
2015-02-10, 15:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TILFen
Tack för svar! Blir nog barbarian.

Menar när man kör CO-OP i samma rum dvs.

bör väl va samma som när jag körde på ps3 men man kunde spela som gäst då iaf. Har jag inte helt fel kan man även ta med sin sparade gubbe på ett usb minne om man ska lira hos någon
Citera
2015-02-10, 20:01
Bannlyst
Kolla på http://www.twitch.tv/Diablo/ från och med nu kl 20.00.

Utvecklare och sånt om seasons.
Citera
2015-02-10, 20:39
Medlem
Emols avatar
när fan kan man starta season 2 gubbar?
Citera
2015-02-10, 20:57
Medlem
ImWorthlesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Emol
när fan kan man starta season 2 gubbar?
Fredag 13/2 runt 18.00, tiden är jag inte helt säker på dock, men datumet har varit spikat i drygt 2 veckor.
Hade du funnit intresse av D3 och season-spel så hade du enkelt vetat det.
Citera
2015-02-10, 21:56
Medlem
PUSClFERs avatar
Jag kom precis hem, och när jag satte igång Diablo 3-streamen på Twitch möts jag av ett farväl av värdinnan, följt av ett "Thanks for watching!".
Jag ser att folk skriver "RIP Wizard" i Twitch-chatten. Vad syftar de på?
Citera
2015-02-10, 22:08
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PUSClFER
Jag kom precis hem, och när jag satte igång Diablo 3-streamen på Twitch möts jag av ett farväl av värdinnan, följt av ett "Thanks for watching!".

Kanske personen i fråga spelar hardcore och dog med sin Wizard? Vilket i sin tur ledde till att hon blev så upprörd att hon stängde av streamen? Låter i alla fall som ett tänkbart scenario!
Citera
2015-02-10, 22:25
Medlem
Maxteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PhilDunphy
Kanske personen i fråga spelar hardcore och dog med sin Wizard? Vilket i sin tur ledde till att hon blev så upprörd att hon stängde av streamen? Låter i alla fall som ett tänkbart scenario!

Det var en Dev-panel på twitch idag, antar att det är var han syftar på
Citera
2015-02-10, 22:33
Bannlyst
Citat:

Det verkat mest bero på att det inte pratades om klassen och dess problem. Det var ju en bugg nu i season som alla använde som gjorde att man skadade 400% mer genom att snapshotta power pylon-buffen. Nu när inte den finns så kommer wizards att vara långt ner på rankingen, medan DH fortsätter att toppa, samtidigt som de fick mycket uppmärksamhet idag. Alltså, Dh och Wizard fyller samma funktion, men allt handlar om den ena.
Citera
2015-02-11, 01:55
Medlem
PhilDunphys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Maxted
Det var en Dev-panel på twitch idag, antar att det är var han syftar på

Citat:
Ursprungligen postat av Illsuionist
Det verkat mest bero på att det inte pratades om klassen och dess problem. Det var ju en bugg nu i season som alla använde som gjorde att man skadade 400% mer genom att snapshotta power pylon-buffen. Nu när inte den finns så kommer wizards att vara långt ner på rankingen, medan DH fortsätter att toppa, samtidigt som de fick mycket uppmärksamhet idag. Alltså, Dh och Wizard fyller samma funktion, men allt handlar om den ena.

Med den nya informationen kan jag möjligtvis vika mig och säga att det Illsuionist skriver är mer troligt! Lite konstigt dock att de skriver "Rip wiz", då den klassen väll varit död ett tag?
Citera
2015-02-11, 05:20
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:

inte speciellt svårt att räkna ut med tanke på att wizard just nu är den sämsta klassen tydligen. om du kollar runt på reddit och battle.net så verkar det vara sant
Citera
2015-02-11, 05:23
Medlem
qrounxqrounxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImWorthless
Den där Reddit-länken, 6-7 timmar låter endå jävligt mycket.
Finns andra guider/tips/filmer där ute där man i grupp på 4 st färska lvl 1 gubbar kan levla till 70 på under 3 timmar utan exploit.
Dock så tappar man ju Nöjet med att spela spel om man ska jaga sekunder, minuter osv på att vara störst, bäst och vackrast

utan exploit skulle jag vilja se nu när act 1 alaric är fixad. det tar 6-8 timmar att bli 70 om du spelar bounties och det kommer du inte ifrån.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in