Citat:
Ursprungligen postat av
psykokanin
Börjar verka som det här bara är en försäljningsaktion från AB sidan. Har uppdaterat deras sida 30 gånger idag men inget mer har kommit en jävla besvikelse och falsk marknadsföring om dom tror att jag kommer fastna där för deras andra artiklar tror dom fel
Hej!
Du och jag tycker helt olika. Jag är nämligen dödsknarkarrasist. Och du är god. Trots våra diametralt olika ståndpunkter i förmodligen en mängd frågor, samt när det gäller vår status hos Gud, så gillar jag dina kommentarer. Det finns en uppfriskande och friskt direkt fräschör i dem. Pang på rödbetan, liksom.
Och när det gäller en sak håller jag faktiskt med dig. Läkare har en absolut tystnadsplikt. Låt vara att man i hemmets trygga vrå med sin make, maka eller partner diskuterar arbetsdagens vedermödor, men inte fan ska man som läkare ens nämna på ett Internetforum, inte ens antyda om, inte ens andas om, vad man egentligen tycker om sina patienter. Det är inte bara ett solklart brott mot HSAN:s sekretessregler, det är också moraliskt förkastligt, och den där läkaren borde övergå till att behandla djur, inte människor. Bli veterinär helt enkelt.
När det gäller Aftonbladet har du nog rätt. Det är klicken man är ute efter. Eller trodde du att svensk massmedia, allra helst då svenska kvällstidningar, hade nån annan agenda än att tjäna pengar? Trodde du det? Förstår at du är besviken. Och det är också jag. För det gör det så tråkigt för mig dödsknarkarrasist, när bara twittrare som du, återstår som verkliga motståndare.
Ha en bra kväll och skriv mer! Gärna lite längre än bara one-liners och skippa skadeglädjen och personangreppen. Då ska du se, att också du, kan få också annan glädje, än bara skadeglädje, av att skriva här på Flashback.
Ha det!