Citat:
Ursprungligen postat av
Oldberry
Så jävla bra av researchgruppen att avanonymisera alla Flashback-hatare. Rätt åt alla stackare som går i självmordstankar och inte vågar tala sina problem öppet. Rätt åt alla stackare med ångest och problem med ekonomin, livet och familjen. Hoppas alla blir outade.
Förstör allas liv, bra jobbat aftonbladet och researchgruppen. Ingen ska få ventilera sig anonymt, alla känslor och tankar ska stängas inne! Ingen ska i framtiden våga tala om sina problem och göra ett sista försök på Flashback som så många gjort genom åren.

Inte ens jag har så illa ställt, men om Aschberg/jude-organisationerna och Aftonslasken börjar trakassera mig, så kommer jag allvarligt att fundera över att skaffa det skjutvapen jag nu hade tänkt skaffa i alla fall, samt börja använda mig av samma uppsökande verksamhet som våldsvänstern, judeorganisationerna och ljugmedia själva använder sig av. Trots allt är det inget annat än rättvist. Även om jag har invandrarbakgrund från ett grannland och jag väl i många aspekter är en svennebanan, så har jag ändå kvar lite av den typiska mentalitet som fanns i den invandrartäta och problemfyllda förort jag växte upp i.
Om någon börjar förfölja mig och försöker med alla medel skada mig, speciellt om de som gör det är den sortens fega fi**or och samhällsparasiter som dessa personer trots allt är, så är min syn när det gäller mig själv personligen att det är oacceptabelt att reagera på det genom att gömma sig eller gråta som en fi**a, utan man har en skyldighet att ge igen och ännu hellre se till att de aldrig någonsin mer kommer att kunna fi**a sig på det sättet mot en själv eller någon annan. Jag är fullt medveten om att det här inte sammanfaller med många svenskars syn på hur en genuscertifierad svensk man ska bete sig. Det gäller även för många av de mer "nationella" på det här forumet, som ofta har en dragning till att vilja stödja auktoriteter, medan jag måste erkänna att den generella förortsmisstänksamheten mot auktoriteter och myndighetspersoner faktiskt färgade av sig på mig, förutom att jag redan från början har en medfödd misstänksamhet mot auktoriteter (även om jag därefter har utvecklat lite mer tillförsikt till myndighetspersoner som t.ex. poliser, medan jag genom ökad kunskap har blivit ännu mer avogt och misstänksamt inställd mot den politiska styrningen av det svenska samhället). Idag skulle jag faktiskt föredra att det finns gemensamma institutioner som står för att skydda medborgarna och skippar rättvisa, istället för min mentalitet som ung om att "fixa det själv". Men det finns ingen rättvisa att få från sådant håll i Sverige när det gäller den här frågan, speciellt som dessa organisationer inte ens hade tillåtits att existera (och än mindre erhålla offentlig finansiering) i en demokrati och rättsstat. Nej, den rättvisa som finns att få i det här fallet är exakt den man ser till att skapa själv.
För nöjets skull har jag redan kollat upp var Ascbergbröderna bor och jag antar att Jan Helin fortfarande bor på samma adress som tidigare, trots att han nu har dolda personuppgifter? Jag kommer för nöjes skull att inom närtid ha vägarna förbi deras hem när jag är ute på mina långpromenader.