Citat:
Ursprungligen postat av
Flor-Ida
Olivers morsa verkar vara den rabiata svenska konvertiten Johanna Lihagen
https://www.facebook.com/johanna.lihagen.5?fref=ufi&pnref=story
Vän med bl.a. antisemiten Yvonne Ridley och terrorist-svärmodern Helena Benaouda
Här finns en bild på henne med båda sönerna, Oliver och Antonio.
http://www.exponerat.net/sdls-demonstration-i-goteborg-den-14-juli-epilog/
Inte konstigt att farsan bytte ut henne mot en yngre och kristen kvinna. Själv är han kristen från Libanon.
Vet inte om detta redan postats, eller om det är relevant i fallet.
Helt sjukt. Ser att hon är tjenis med Rambolina Swediah och Ann Ferm Wade. Det förstnämnda psykfallet har skickat ner två söner till Syrien för att kriga för IS. 17 och 19 år, varav den yngre dödades. Häxan är otroligt stolt över detta, för nu är hennes som "martyr"... Bara det att man väljer att kalla sig för "Rambolina", (i synnerhet när hon förlorat en av sina söner), säger ju vad detta är för mänskligt avfall..
Den andre vill jag minnas är terroränka till en självmordsbombare som sprängde en jäkla massa folk i luften för några år sedan. I norra Irak var det. Den häxan är precis lika stolt över detta.
Så man bli jävligt äcklad av att läsa Olivers mammas facebooksida, där hon försöker ge sken av att dom är för "kärlek och respekt", och en jävla massa mumbo-jumbo. Gillar Expo och allt det där.
Sen är fanskapet vän med likasinnade psykfall som gläds åt att deras anhöriga är nere och svinar i Syrien. Fy fan. Och dessa as fattar sen inte varför nästan hela den ickemuslimska världen hatar dom?
Jag skiter fullständigt i att visa henne respekt, hur mycket sorg hon än må ha över att hennes son blivit mördad. När jag läste detta, att hon frotterar sig med IS-mödrar, då kan hon fan i mig dra åt helvete. Konstigt att det alltid är svenska konvertiter som tycks vara mest mentalsjuka.
Dagens majorna-gäng verkar anammat förorts mentaliteten helt och hållet. Fattar inte grejen med detta. För tio år sedan umgicks jag med en del majorna folk som i sin tur hängde med Son*esson, M*x, H*mmar, Jun*1 med flera. Dom kunde uppvisa ett extremt våldsamt beteende om någon blåst dom på en femma tjack eller nåt. (i synnerhet M*x och H*mm*r) Men dom slogs med yxor och hammare. Sen hade dom inte ett skit av förortsmentaliteten, som att behöva hävda sig för totalt okända människor och spela Allan för att få någon slags "respekt". Dom tatuerade sig i och för sig också med 414 och liknande trams, men det var mer för att visa att dom hade stark lojalitet till Majorna. Sen hur dom har det nu, har jag ingen aning om. Inte hängt där på över tio år. Men S*nnesson gick det ju inte så bra för.