2015-02-08, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av locknloll
Det här låter mer och mer som en fälla.
Ringt och bestämt mötesplats men skjuts innan dom kommer fram till målet.
Dessa jävla droger. Tvi !

Kameror på bevakad plats undviks. Så ja absolut. Rutten från kaptensgatan är utstakad och att han deltog i SMUTS postade han innan så de visste bilväg . En trafikerad korsning från alla håll med 50 flyktvägar vid Stenas terminal. Glömdes trafikverkets kameror på leden? Som övervakar trafik? De kan ej kommit från Hisingen då biltullarna fångat deras plåtar. Ej heller från Centrum. Mer från Mariaplan eller Chapmans.
Har inte Shell macken videoövervakning dygnet runt pga bensinsmitare?
Senast redigerad av Dildolinda 2015-02-08 kl. 22:28.
Citera
2015-02-08, 22:27
Medlem
Istället för att gissa er fram med massa skit så ger jag er mitt ord på att GM kommer att antingen åka fast eller gå samma väg som de skjutna . . Åkte förbi sjukhuset & jag kan tillägga att det är en del stor kriminella där från olika förorter . . & angående han Oli*er [v] så är detta jätte synd för ni får höra det utav mig nu men han var oskyldig . .
Citera
2015-02-08, 22:34
Medlem
Generalen11s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -SwiTcha-
Istället för att gissa er fram med massa skit så ger jag er mitt ord på att GM kommer att antingen åka fast eller gå samma väg som de skjutna . . Åkte förbi sjukhuset & jag kan tillägga att det är en del stor kriminella där från olika förorter . . & angående han Oli*er [v] så är detta jätte synd för ni får höra det utav mig nu men han var oskyldig . .

När naserligan är involverade så är det många tungt kriminella som är vid sidan, han som sköt kommer ju bli droppad förr eller senare, eller så kommer han säljas ut om han berättat för ngn
Citera
2015-02-08, 22:36
Medlem
Citat:

Nämn en förort minst så vi vet lite mer.
Citera
2015-02-08, 22:52
Medlem
Flor-Idas avatar
Olivers morsa verkar vara den rabiata svenska konvertiten Johanna Lihagen
https://www.facebook.com/johanna.lihagen.5?fref=ufi&pnref=story
Vän med bl.a. antisemiten Yvonne Ridley och terrorist-svärmodern Helena Benaouda

Här finns en bild på henne med båda sönerna, Oliver och Antonio.
http://www.exponerat.net/sdls-demonstration-i-goteborg-den-14-juli-epilog/

Inte konstigt att farsan bytte ut henne mot en yngre och kristen kvinna. Själv är han kristen från Libanon.

Vet inte om detta redan postats, eller om det är relevant i fallet.
Citera
2015-02-08, 22:57
Medlem
Varför är det så förbannat svårt för göteborgspolisen att ta fast GM vid sådana här tillfällen?

I Malmö tar det inte mer än 1-2 dagar innan någon misstänkt hittas, samma gäller i Stockholm. Verkar vara ett stort problem i Göteborg att ta fast MGM.

Tog polisen överhuvudtaget fast någon från förra årets skjutningar?
Citera
2015-02-08, 22:59
Medlem
locknlolls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Generalen11
Tror inte detta var någon leverans och hämta eller att de skulle träffa denna personen på denna platsen.

Platsen vid macken är så öppen att bara en idiot hade bestämt träff där, Min egna åsikt är att de träffat på en "fiende" eller vad man skall kalla det och därifrån så har denna personen antigen känt sig sårbar eller bara tagit chansen till och skjuta killarna. Detta är nog en "slump" träff. De har träffat på denna personen så har det gått snett

Om man tittar i vilken fil bilen står i så är det faktiskt inte en omöjlighet att man ev bestämt träff tex bakom systembolaget. Men "fienden"väljer att placera ett pucko vid hållplatsen.
Kanske inte för att i första hand för att skjuta. Utan kanske mer för att informera andra att dom kommer.Men eftersom bilen stannar för rött så passar puckot på att skjuta.

Det går inte alltid att så enkelt skylla på slumpen.
Citera
2015-02-08, 23:02
Medlem
Jamesbergsjons avatar
Citat:

Självklart det är jättesynd att speciellt en oskyldig blir
Ett offer
Men du får det att låta som om italienska maffian var där!!!!
Killen som utförde denna dåd är säkert inte heller ofarlig kan man iskallt skjuta två st personer i huvudet då har man nog inte många spärra i huvudet
Och fruktar inga tunga kriminella
Jag försvara inte idioten på något sätt men man ska inte underskatta gärningsmannen på något sätt
För även dom tunga som var där i sjukhuset tänker på sina egna liv i slutändan
Men jag hoppas att dessa killar vaknar till liv och tar ett samtal med polisen så denna idiot som utförde detta kan sitta bakom lås och bom
Men eftersom massa kriminella visar sin närvaro i sjukhuset så tror att detta blir ett olöst fall för polisen
Och ett hämnd är att vänta på ett eller annat sätt
Citera
2015-02-08, 23:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flor-Ida
Vän med bl.a. antisemiten Yvonne Ridley och terrorist-svärmodern Helena Benaouda

Inte konstigt att farsan bytte ut henne mot en yngre och kristen kvinna. Själv är han kristen från Libanon.

Vad i hela helvete har hans mammas tro med detta att göra?!

Killen blev knappast skjuten för att hans mamma är en konvertit, lägg ned islamsnacket eller starta en ny tråd i integration och invandring för här hör det fan inte hemma.

Jag ber MOD att radera detta onödiga och helt och hållet oreleventa inlägg
Citera
2015-02-08, 23:05
Medlem
Citat:

Idiot blanda inte in hans föräldrar ditt respektlösa svin. Hoppas på det bästa för Oliver!
Citera
2015-02-08, 23:07
Medlem
locknlolls avatar
Citat:

Inte ett skit relevant för fallet. Så nu fick du svar
Citera
2015-02-08, 23:15
Medlem
Flor-Idas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Misterblack
Vad i hela helvete har hans mammas tro med detta att göra?!

Killen blev knappast skjuten för att hans mamma är en konvertit, lägg ned islamsnacket eller starta en ny tråd i integration och invandring för här hör det fan inte hemma.

Jag ber MOD att radera detta onödiga och helt och hållet oreleventa inlägg

Hur vet du det? Hans morsa är VÄLDIGT kontroversiell och har många som starkt ogillar henne. Ett bra sätt att komma åt henne är väl att skada ett av barnen? Det KAN vara relevant, eller helt irrelevant. Men det VET vi INTE f n.

Att belysa ett BOs bakgrund med familj, syskon osv är av största intresse här på FB, och även för polisen. I många fall hittar man orsaker till brotten just där.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in