Starkt jobbat av researchgruppen detta konto har blivit bokfört på helt fel person så hur har det gått till?
Jo troligen på följande sätt i mitten av 2000 talet var jag precis som massa andra kids aktiva på femtielva torrentsidor mm och man bytte konton mm med varandra och på en del sidor kunde man av säkerhetsskäl ej byta mail då detta var mycket vanligt sätt att hacka..
Så till föld av detta fick jag utöver ett konto på en torrentsida även denna mail i ett byte för typ 10 år sedan.. När sedan denna torrent tracker dog så fanns inget mer kvar kopplat till mailen så då reggade jag ett flashback konto med mailen så i den läckta csv filen finns mailen till kontot med dock finns inte mitt personnr med alls dock lyckades jag få tag på personen som skapat mailen och hans personnr finns med..
Och denna person verkar inte vara den ända som är felaktigt identifierad här är ett exempel till
(FB) Blev uppringd av Richard Aschberg från Aftonbladet, hur?
Så min slutsats är att researchgruppen har noll koll på om uppgifterna i själva verket stämmer trots det väljer dem att gå på folk som faktiskt kan vara helt oskyldiga vilket vi även såg exempel på när dem var igång redan förra året när expressen skulle konfrontera avpixlat folk och det visade sig att folk påstods ha skrivit saker dem var helt oskyldiga till...
Så slutligen då detta konto har blivit felaktigt identifierat så säger jag over and out inga mer inlägg kommer postas med detta konto då 3e person riskerar att skadas och bli åsiktsregistrerad för saker han inte står för. Turligt nog har detta konto bara använts för att diskutera studier och torrent
//Rocka