2015-02-08, 23:30
Medlem
Knugen37s avatar
Någon som behöver en förstamålvakt som vill byta en grym anfallare eller mittfältare mot min Handanovic? PM:a mig i veckan isåfall.
Citera
2015-02-09, 08:17
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Fan, det ser ut som att det inte vill sig i den här omgången. Positivt att spelarnas betyg i truppen överlag är bra, vilket indikerar att jag egentligen sitter på ett bra lag och att det finns något att bygga vidare på. Problematiskt att det knappt gjorts något mål, men jag visste samtidigt att den risken alltid skulle vara överhängande med tanke på den truppen jag har. Okej, Guarin gör mål, men han var bara tänkt som en truppförstärkare. Samtidigt möter jag också en av de mest givna titelkandidaterna den här säsongen och Dybala verkar av betygen att döma göra sin första rätt dåliga match på typ 10 omgångar. Hoppas på bättre flyt nästa vecka.

Ja, det lutar onekligen åt att du får en hemmaförlust här. 69-54 till mitt lag nu, och du har kvar en målvakt och en offensiv spelare, jag har kvar en offensiv spelare som ska ha betyg. Om Paloschi gör ett par mål kan det bli oavgjort.
Citera
2015-02-09, 17:05
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Ja, det lutar onekligen åt att du får en hemmaförlust här. 69-54 till mitt lag nu, och du har kvar en målvakt och en offensiv spelare, jag har kvar en offensiv spelare som ska ha betyg. Om Paloschi gör ett par mål kan det bli oavgjort.

Inte omöjligt, men svårt att rädda nu. Räknade du med hemmaplansfördelen? Modificatori för backarna ger mig lite plus också.

Ett mål för Paloschi kan räcka, men troligtvis behöver även Marchetti hålla nollan då. Blir Paloschi tvåmålsskytt kommer jag nog fixa det. Aja, får väl invänta och se, men är inställd på förlust här.
Citera
2015-02-09, 21:14
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Inte omöjligt, men svårt att rädda nu. Räknade du med hemmaplansfördelen? Modificatori för backarna ger mig lite plus också.

Ett mål för Paloschi kan räcka, men troligtvis behöver även Marchetti hålla nollan då. Blir Paloschi tvåmålsskytt kommer jag nog fixa det. Aja, får väl invänta och se, men är inställd på förlust här.

Hårda bud när du fick Marchetti utvisad.
Citera
2015-02-09, 21:37
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Hårda bud när du fick Marchetti utvisad.

Haha, då var det ridå.

Edit: Jäklar vad många assists det var i vår match. Alla mina på bänken dock
Citera
2015-02-10, 14:58
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Haha, då var det ridå.

Edit: Jäklar vad många assists det var i vår match. Alla mina på bänken dock

Nå, ditt lag studsar säkert tillbaka direkt i nästa omgång.

Huggsexa om vissa spelare på mercaton. Ale Viola (Knugen37) vill ha tio nya.
Citera
2015-02-10, 15:46
Medlem
Ferry31s avatar
Skulle vara riktigt smutsigt att gå in och sno Gants målvakt

Jag ger mig in i kampen om Diamanti, men känner inte i övrigt att jag just nu behöver förstärka min trupp. Jag inväntar lite till och behåller de spelarna jag har.

Edit: Nevermind. Leve impulsköpen!
Citera
2015-02-10, 18:45
Medlem
Gantss avatar
Citat:
Skulle vara riktigt smutsigt att gå in och sno Gants målvakt

Jag ger mig in i kampen om Diamanti, men känner inte i övrigt att jag just nu behöver förstärka min trupp. Jag inväntar lite till och behåller de spelarna jag har.

Edit: Nevermind. Leve impulsköpen!
Kommer fan mörda er om ni ens vågar röra honom!

Och vad ska du med Diamanti till? Bort med tassarna!
Citera
2015-02-10, 19:06
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Kommer fan mörda er om ni ens vågar röra honom!

Och vad ska du med Diamanti till? Bort med tassarna!

Kolla min omgång, har ju inga målskyttar knappt. Det var den enda detaljen jag missade när jag genomförde min nästintill perfekta mercato

Vill ni ha Diamanti får ni gå all-in
Citera
2015-02-10, 19:10
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Kolla min omgång, har ju inga målskyttar knappt. Det var den enda detaljen jag missade när jag genomförde min nästintill perfekta mercato

Vill ni ha Diamanti får ni gå all-in

Spenderade allt jag hade på Diamanti. Ingen katastrof om jag inte får honom dock.
Citera
2015-02-10, 19:28
Medlem
Gantss avatar
Hur mycket pengar har ni att slösa då? Själv har man endast 55 fanta och är i behov utav flera spelare på olika positioner
Senast redigerad av Gants 2015-02-10 kl. 19:30.
Citera
2015-02-10, 19:34
Medlem
Ezzelinos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gants
Hur mycket pengar har ni att slösa då? Själv har man endast 55 fanta och är i behov utav flera spelare på olika positioner

felpost
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in