Helt otroligt.
Vad fan gnäller ni om (Ni som gnäller vill säga)?
Folk har suttit här på flashback i åratal och kastat ur sig all jävla möjligt skit på allt och alla, och så gnäller ni på att ni blir granskade?

Bu fucking hu.
Gå förfan inte och säg att det är attack mot yttrandefriheten, det är väl yttrandefrihet av AB att skriva om det, eller?
Inget av det AB (även om det är en jävla skittidning) har skrivit är lögn på något sätt. Vi har pedofiler här, rasister, extremister,satanister, djurvänner och vegetarianer. Om yttrandefriheten är viktigt måste vi förfan acceptera att även flashback blir granskad och stå för både det dåliga som det som är bra.
För mig iallafall är inte Yttrandefrihet detsamma som att försöka tysta ner aftonbladet för att de kritiserar flashback, för mig får de mer än gärna skriva ännu mer, för ju mer skit de gräver upp kan jag hitta ännu mer som är bra med detta forum (allt från tanten som fick hundratals julkort till de brott som lösts upp och de som bara hittar någon som de kan öppna upp sig för och prata om sina problem).
Flashback återspeglar inte samhället, flashback är samhället med alla fel och brister och allt det som är bra.
Fuck aftonbladet, de har inget nytt att komma med, alla som är medlemar här vet precis hur det är här. Låt de granska skiten ur sig.