2015-02-09, 20:06
Medlem
hashflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av William Haines
En moderator är inte samma sak som en admin.

Citat:
Ursprungligen postat av Ehre
Vad? Står något gammalt om att inget är verifierat.
Jag tycker nog att det är ganska verifierat nu..

Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Och jag skriver dessutom som medlem...

Är ganska säker på att cyTs syftade på Moderatormeddelandet när man valt att skriva i tråden.

Vilket kan vara värt att återge här igen:
Citat:
Moderatormeddelande
För att underlätta lite i denna långa tråd; här är samtliga officiella uttalanden från oss:

https://www.flashback.org/find_posts...?u=1&t=2442046

Vänligen notera följande:
Det finns idag ingen verifierad uppgift att en RG har tillgång till Flashbacks databas - varken ny eller gammal.
De uppgifter som publicerats i form av skärmdump är äldre och med felaktig information.
Det är alltid bra att använda sig av anonyma e-postadresser, unika användarnamn och lösenord för att öka sin säkerhet runt att vara anonym på nätet.

admin4
2015-02-09, 20:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hashflash
Är ganska säker på att cyTs syftade på Moderatormeddelandet när man valt att skriva i tråden.

Vilket kan vara värt att återge här igen:
Hur mycket krävs för att det ska anses vara verifierat?
2015-02-09, 20:24
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cognitive Dissident
Tja, lite mer benägen att tro dem idag i alla fall.
Vad har hänt som fått dig att tro mer på RG idag? Att de upprepat sitt ursprungliga påstående en gång?
2015-02-09, 20:25
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
Vad har hänt som fått dig att tro mer på RG idag? Att de upprepat sitt ursprungliga påstående en gång?

Att de har lyckats kartlägga en användare.. antar att det kommer mer de närmsta dagarna. Så det är väl inte omöjligt att de kommit över mailadresser.
2015-02-09, 20:25
Medlem
escape.s avatar
Dumpen har tydligen släppts och man kan söka på om man fanns med på pwnad.pw. hittade info på sh https://swehack.org/viewtopic.php?f=18&t=538
2015-02-09, 20:30
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Att de har lyckats kartlägga en användare.. antar att det kommer mer de närmsta dagarna. Så det är väl inte omöjligt att de kommit över mailadresser.
För att RG har kopia på FBs databas!?
2015-02-09, 20:31
Medlem
Cognitive Dissidents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jumalauta
För att RG har kopia på FBs databas!?

Kanske.. det gör det ju inte mindre trovärdigt i alla fall.
2015-02-09, 20:32
Medlem
hashflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ehre
Hur mycket krävs för att det ska anses vara verifierat?

Står någonstans i den här tråden. Minns att admin hade ett hyfsat mått på detta. Själv godtog jag detta och här är jag ännu.
Senast redigerad av hashflash 2015-02-09 kl. 20:34.
2015-02-09, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av escape.
Dumpen har tydligen släppts och man kan söka på om man fanns med på pwnad.pw. hittade info på sh https://swehack.org/viewtopic.php?f=18&t=538

haha så nu kan folk alltså kolla om de blivit åsiktsregistrerade genom att skriva mailen de reggade på flashback där? Posta detta i den andra tråden i aftonbladet folk är helt hysteriska ju. Personligen tror jag att dem bluffar som någon sa här de upprepar bara vad de sa förra gången
2015-02-09, 20:36
Medlem
Jumalautas avatar
Citat:
Kanske.. det gör det ju inte mindre trovärdigt i alla fall.
Nä, det är sant men det är å andra sidan inte något än så länge som gjort det mer trovärdigt. Om jag ägnade några timmar i veckan åt saken skulle jag nog kunna kartlägga en och annan FB-användare på ganska kort tid så det redovisade resultatet känns aningen klent. Vi får se.
2015-02-09, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fittklas
haha så nu kan folk alltså kolla om de blivit åsiktsregistrerade genom att skriva mailen de reggade på flashback där? Posta detta i den andra tråden i aftonbladet folk är helt hysteriska ju. Personligen tror jag att dem bluffar som någon sa här de upprepar bara vad de sa förra gången
Vad har jag missat? Vilka är det som är helt hysteriska? Är jag helt släpad efter tåget?
2015-02-09, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av L.E.D
Vad har jag missat? Vilka är det som är helt hysteriska? Är jag helt släpad efter tåget?

äh kanske överdrev en smula men känns en aning hysteriskt i dem andra trådarna

(FB) Researchgruppen - "Vi kommer snart börjar hänga ut medlemar från Flashback"

(FB) Aftonbladet "avslöjar hatarna på Flashback"

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in